Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#51807
SUCCES vandaag, we denken aan je en duimen voor jullie dat er nu EINDELIJK eens wat uit komt
Laatst gewijzigd door crutz op di 10 feb 2004, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#51829
DUIM DUIM DUIM!! Ik heb mijn extra grote duimen weer aangetrokken vandaag.... Ben zo benieuwd of Wendy gelijk de uitslag krijgt!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#51831
Ik duim ook voor jullie Wendy !!!!!!
Door qyan
#51844
duimen al blauw ;D
vannochtend moesten we er dus om 9 uur zijn.
we dachten dat we wel in de file zouden staan, dus extra vroeg van huis gegaan, we waren er om 7.45 :-X
maar een flink stuk met qyan gaan wandelen tot 8.45.
9 uur werden we gehaald door mevrouw Pollak.
we werden mee genomen naar de afdeling, qyan moest een kennel in, dus ik moest zijn halsband en riem afdoen.
kreeg zo'n leuk zieknhuisbandje om zijn hals.
kennel deurtje dicht.
en weg waren we :'(
we mochten er dus niet bij blijven, roesje is ook niet gegeven waar we bij waren.

op zich vindt ik het wel fijn dat het zo gegaan is.
voordat qyan eigenlijk erg had in wat er ging gebueren waren we weg.
we hebben om de hoek nog ff staan luisteren, maar qyan was helemaal stil.
als we langer hadden gebleven had dat wel anders geweest denk ik ;)
maar de kop en het bekkie van qyan toen die kenneldeur dicht ging brak mijn hard moet ik zeggen :(

een hele aardige arts trouwens, ook meteen weg van qyan en totaal niet bang.
dus dat vond ik ook wel prettig.

vanavond en morgenochtend eet qyan lekker vlees :D :D :D ;)
vanaf 8.30 morgenochtend kunnen we hem ophalen, dus ik sta morgen om 8.15 in de kliniek ;D
geen minuut later als 8.30 de deur uit.

de uitslag krijgen we helaas niet meteen!
die krijgen we donderdag na 16.00 uur van de orthopeed.

pffffffff, het is stil in huis :'(

gr wendy
Door qyan
#51846
carmen, schaam je >:(
QYAN MET EEN Q ;D ;D
Door qyan
#51847
trouwens, wat ik wel vreemd vond:
ze vroegen om zijn stamboom (kopie)???
had hem toevallig bij me omdat ik alle papieren inclusief zijn paspoort bij zijn rashondenlogboek bewaar waar dus het kopie van zijn stamboom inzit.
ben eigenlijk te vergeten te vragen waar dat voor nodig was ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#51860
Misschien is dit onderzoek een officieel onderzoek waarvan de uitslagen doorgestuurd worden nar de rasvereniging.Dat is het zelfde alls wanneer je de ogen gaat laten spiegelen omdat je vermoed dat je hond iets aan zijn ogen heeft,dan moet je als je een rashond hebt ook een kopie van de stamboom afgeven.


We duimen door tot de uitslag er is :D
Door crutz
#51881
qyan schreef: carmen, schaam je >:(
QYAN MET EEN Q ;D ;D
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
is al veranderd ;)
Door qyan
#51882
sylvia schreef: Misschien is dit onderzoek een officieel onderzoek waarvan de uitslagen doorgestuurd worden nar de rasvereniging.Dat is het zelfde alls wanneer je de ogen gaat laten spiegelen omdat je vermoed dat je hond iets aan zijn ogen heeft,dan moet je als je een rashond hebt ook een kopie van de stamboom afgeven.


We duimen door tot de uitslag er is :D
weet niet.
heb net ff op de site gekeken van utrecht, en daar staat idd dat indien de betreffende hond een stamboom heeft dat je een kopie mee moet nemen.
volgens mij is dit geen officiel onderzoek ???
de enige officiele onderzoeken zijn volgens mij bij dobers HD en het oogonderzoek.
hd foto's worden niet gemaakt en aan de ogen wordt gelukkig helemaal niet gerommeld.

misschien is de stamboom wel voor als er onderzoek wordt gedaan naar bloedlijnen ed bij bepaalde rassen, dat ze van dat ras in de bloedlijnen kunnen kijken of die lijnen in de hond voorkomen. en om dan aan eigenaren te kunnen vragen of ze mee willen helpen ana het onderzoek ofzo ???

nou ja, doet er ook verder niet toe, maar vond het gewoon vreemd:
als mijn hondje morgen maar weer snel mee naar huis kan :D ;)
Door qyan
#51883
crutz schreef:

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
is al veranderd ;)
zie nog steeds een G staan hoor, bij zijn naam in het onderwerp :P
Door qyan
#51884
qyan schreef:

zie nog steeds een G staan hoor, bij zijn naam in het onderwerp :P
oh nee, zie het al, is idd veranderd :-[ ;D
dank u :-*
Door Lizzy
#51895
Hoi Wendy, hoe heb je het eigenlijk met de kennelhoest vaccinatie opgelost?
Door qyan
#51896
Lizzy schreef: Hoi Wendy, hoe heb je het eigenlijk met de kennelhoest vaccinatie opgelost?
mijn eigen DA had utrecht gebeld.
heb daar tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord, dus heb maar aangenomen geen nieuws is goed nieuws. ;D
als de DA het niet voor elkaar had gekregen dan hadden we het stikkertje in het boekje geplakt, vaccin betaald, maar entstof netjes in de prullenbak gedeponeerd.
ze hebben niets gezegd in utrecht na het bekijken van het entingboekje, dus neem aan dat het geregeld is.
en hefet de da het niet geregeld, dan zijn ze gewoon niet zo streng als ze op de site willen doen overkomen ;)
wat ik helemaal niet erg zou vinden, onzin enting!
Door Jolly
#51949
en nou maar afwachten wat de uitlsag is, owwww dat ellendige wachten ook altijd :-\

ik denk dat ze voor zichzelf een dosier bijhouden over de rashonden, zodat er misschien bijn een andere rashond met hetzelfde er weer op terug gegrepen kan worden, of misschien wel gewoon voor de lol, sparen ze stambomen ;D
Anders vraag ej dat dan toch ff morgen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door