Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathelijn
#517000
Ik ben aan het denken over de vakantie en hoe het te doen met de honden.
Vorig jaar had ik een zak brokken :-X bij me voor Jonas, maar die heeft hij nauwelijks gegeten.
Dit jaar dus sowieso geen brokken meer, maar ga ik het zelf samenstellen.
Voor Jonas geen probleem denk ik, maar Floor eet dus geen kip of ander gevogelte. En dat is toch wel het handigst in een vreemd land, want je ziet zo dat het geen varken is :P
Zou ik een aantal weken kunnen volstaan met spier- en orgaanvlees, aangevuld met eierschil ofzo?
Door Truus
#517001
In de vakantie kijk ik niet zo nauw hoor. Ik kijk wat ze in de super hebben liggen.
Je kunt dit best geven hoor. In een paar weekjes lopen ze niet zo gauw tekorten op.
Door Bianca1
#517003
je kunt toch schaaltjespoeder maken?
komende tijd goed eitjes eten, schaaltjes sparen, drogen en bewaren.............maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel schaaltjespoeder je dan aan je vlees zou moeten toevoegen om de zaak weer in balans te trekken, maar het kan m.i. wel degelijk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#517671
[quote="Cathelijn"]
.Zou ik een aantal weken kunnen volstaan met spier- en orgaanvlees, aangevuld met eierschil ofzo?


[/quote]

Ja hoor, kan prima. Theelepeltje gemalen eierschaal op een pond vlees en ze komen die weken prima door.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door