Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mutsie
#517679
Ben vandaag naar de markt geweest en vis ingeslagen.

Mensen keken me een beetje raar aan dat ik 12 zalmkoppen bestelde. ;D

Daarnaast nog panharing voor € 1,25/kg, gratis makreelkoppen.

En dan nog horse makrel. Lag naast de panharing.
Heeft iemand dat wel eens gegeven?
De staart heb ik er toch maar afgehaald want daar zaten een beetje weerhaakjes aan.

Maar toen ging ik die zalmkoppen verpakken en die waren veel harder, dus had ik die staarten er net zo goed aan kunnen laten.

Ze vonden het zaaaalig. Daarna lekker uitbuiken bij de baas en hem een lekkere dankbare lebber geven ;D
die vond ze nogal stinken...... ;D

Karin
Door Antonia
#517703
mutsie schreef: En dan nog horse makrel. Lag naast de panharing.
Heeft iemand dat wel eens gegeven?
De staart heb ik er toch maar afgehaald want daar zaten een beetje weerhaakjes aan.
Horsmakreel is een vis die leeft in de nabije omgeving van makreel. Het is geen makreel zoals wij makreel kennen, maar behoort waarschijnlijk wel tot dezelfde familie. Hij wordt niet of nauwelijks verkocht voor menselijke consumptie, veel mensen vinden hem niet te eten. Ik denk dat je wel aan de honden kunt geven (heb het zelf nog nooit gedaan) maar ik weet niet of zij hem lusten.
Door Lizzy
#517706
Ja! Ik heb ze vele malen aan mijn honden gegeven. Leo vangt ze bij het zeevissen en mijn honden vinden ze top! Ze vinden ze lekkerder als gewone makreel.
Door Antonia
#517710
Lizzy schreef: Ja! Ik heb ze vele malen aan mijn honden gegeven. Leo vangt ze bij het zeevissen en mijn honden vinden ze top! Ze vinden ze lekkerder als gewone makreel.
Oke, dan wordt het dus hoog tijd dat ik Peter maar weer eens verplicht uit zeevissen stuur ;D
Door Lizzy
#517719
Antonia schreef: Oke, dan wordt het dus hoog tijd dat ik Peter maar weer eens verplicht uit zeevissen stuur ;D
Jaaaaa, Peter vindt dat vast vreselijk ;D ;D ;D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door