Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#517064
Ik heb van de bovenbuuf een schaal voor heeeeerlijke couscous gekregen. Nu heb ik nog wat over, couscous met erwten, wortel etc.... De dames vinden het heeeeerlijk, maar wat is het eigenlijk, waar valt het onder?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#517067
Ik zou denken tafelresten. Of bedoel je wat couscous is?

Ik heb ff gegoogled en vond dit:

Couscous is gemaakt van tarwegries en bevat geen kiemen meer. ... Couscous en bulgur kan u koken als alternatief voor rijst.
Laatst gewijzigd door Pauline op vr 24 mar 2006, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#517068
Ja, is het groente? Iets granigs? Ik kan het niet zo goed thuisbrengen...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#517074
Het is dus tarwegries zonder kiemen, dus volgens mij is het graan.

Enne.... ik vind het ontzettend lekker. :P
Door Debora
#517089
Owja heeerlijk :P
Ze hebben ook zo'n lekker vullend soepie...heet harira ofzo. Ik ga denk ik binnenkort weer eens bij mijn buuv op bezoek ;)
Door geer
#517093
Jaaaa, inderdaad...heeeerlijk! Met venkel en lamsvlees...mjum! Vonden Ted en Sophie ook. Kan ik dus best opvoeren?
Door 202spots
#517125
geer schreef: Ik heb van de bovenbuuf een schaal voor heeeeerlijke couscous gekregen. Nu heb ik nog wat over, couscous met erwten, wortel etc.... De dames vinden het heeeeerlijk, maar wat is het eigenlijk, waar valt het onder?
couscous, graan,
erwten ,peulvruchten
wortels, groente

Jij eet 't ook niet elke dag, dus kan best wel als tafelrestje gegeven worden.
Door roefus
#517212
Restjes couscous, bami...het was bij Roefus 'favoriet'.
En ik dacht dat dat wel altijd zo zou zijn.
Mis poes!
Vanavond: de proef op de som.
Geitenribben (wel ietwat verkleind...voor zijn gevoel van 'ik mot die grote stukken niet').
Paar repen runderriblap.....
En ja: die tafelrest couscous.
En wat blijkt?
De couscous bleef liggen....misschien morgen?
Als iemand me dit verteld had (een paar maanden terug) had ik diegene naar een ver oord verwezen ::)
Heel stiekum, maar zeker, blijkt barfen 'lekkerder' te worden.
Door mutsie
#517467
Als het niet te scherp is gekruid dan zou ik een klein beetje geven.

Karin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door