Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#515891
Bailey krijgt vandaag alleen smuldier kip. maar als ik dat een paar dagen geef wat moet ik dan zelf nog bijvoeren zodat hij alles krijgt wat hij nodig heeft? geld niet alleen maar voor kip maar ook de vleesvariant
Door roefus
#516000
Ja, kip en vleesvariant is vogens mij 'enkelvoudig'.
Ik weet niet of er dus voldoende calcium inzit.
En anders zou ik een eitje toevoegen (of eischaalpoeder).
Door *Robin*
#516128
ja maar ik heb nog geen auto tot m'n beschikking en me vriend is steeds aant werk dus CB halen moet ik nog een keer doen. en voor me gevoel weet ik nog te weinig over barf anders zou ik dat wel doen maar ik ben bang dat ik m tekort doe met vitamines enzo. ik kan ook niet overal aan komen. ik heb nog nooit geiten en schapenvlees gezien. geen eend. alleen kip kalkoen en rund. das toch te weinig? wat geef jij je kat te eten maris?
Door *Robin*
#516129
roefus schreef: Ja, kip en vleesvariant is vogens mij 'enkelvoudig'.
Ik weet niet of er dus voldoende calcium inzit.
En anders zou ik een eitje toevoegen (of eischaalpoeder).
er zit wel bot in (die hij heel zorgvuldig uitspuugt) maar wat voor dingen er niet in zitten dat staat er niet op. ik denk eigenlijk dat het te enkelvoudig is om dagelijks te geven dat ik nog variaties moet maken met andere soorten vlees want op alleen kip kan hij niet leven. ik ga ook eens een koffie molen kopen want ik hamer me suf op die schillen :-\
Door Maris
#516198
Robin86 schreef: ja maar ik heb nog geen auto tot m'n beschikking en me vriend is steeds aant werk dus CB halen moet ik nog een keer doen. en voor me gevoel weet ik nog te weinig over barf anders zou ik dat wel doen maar ik ben bang dat ik m tekort doe met vitamines enzo. ik kan ook niet overal aan komen. ik heb nog nooit geiten en schapenvlees gezien. geen eend. alleen kip kalkoen en rund. das toch te weinig? wat geef jij je kat te eten maris?
Passie van mij eet Bibi en dan gewoon de kattenvariant. En barfen doe ik niet ik weet nog niet genoeg om haar te laten barfen, ik ben te bang dat ik dingen vergeet. :D
Laatst gewijzigd door Maris op do 23 mar 2006, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Maris
#516201
Ik zag trouwens dat je in Rotterdam, in Hoogvliet zit een winkel die BIBI verkoopt de winkel heeft ook BIBI.
;)
Door Maris
#516344
Robin86 schreef: ok heet die winkel hoogvliet in hoogvliet?? want dan weet ik waar dat is :)
Nee de winkel heet Bibi, ik zag al dat ik te snel getypt had. Hij zit op het winkelcentrum op de zalmplaat. Ze verkopen 250 gr verpakkingen en 1000 gram verpakkingen :)
Door Maris
#516822
Robin86 schreef: die heb ik al gevonden. vlak bij station lombardijen in rotterdam. is iets dichterbij dan hoogvliet ;D
ietsje maar 8) 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door