Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Red_Hunter
#515309
Ik zag in de TV gids dat er een nieuw programma komt op SBS 6 voor huisdiereigenaren. Op de website www.blijf.nl kan je een test doen om te kijken hoe oud je huisdier kan worden.
Ik die test doen, dacht wordt lachen en ja hoor bij de catagorie voeding had ik wel de keuze uit vers vlees viel me weer mee maar.... in de uitslag stond over dat ik vers vlees gaf dat een hond niet alleen vlees mag hebben want dat is niet goed je moet een volledig voer gebruiken en ik moest maar eens naar de dierenspeciaalzaak. De leeftijd van mijn hond ging door dit antwoord 2 maanden naar beneden.
Uiteindelijk dus toch wat ik dacht, helaas ik denk niet dat ik naar dat programma hoef te gaan kijken, alleen als ik zin heb om me eens een avondje te ergeren, ook wel eens lekker.

Groetjes Trudie

Oh ja mijn hond zijn leeftijd was uitgekomen op 9 jaar en 7 maanden, nou ik hoop toch wel langer van hem te genieten hoor.
Door Elvira
#515312
Klopt niks van, zie ook objectief !!!!
Sommige honden zouden al jaren overleden moeten zijn. En je krijgt aftrek als je vers vlees geeft. :-X

Ik heb het gedaan voor m'n golden die al overleden is en bijna 17 is geworden. Ze zou 10 jaar en 3 maanden worden. Ik had 10 jaar bij haar geboortedatum op geteld (en ze was van 1984).
Laatst gewijzigd door Elvira op di 21 mar 2006, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elvira
#515409
Dat geldt voor mij hetzelfde, ik zag dat je daar al gereageerd had, nadat ik het voorgaande gepost had. ;D
Door Maris
#515485
Nou ik heb alles ingevuld maar een leeftijd krijg ik weer niet ::) ::) ::)
Door arenda
#515501
Mijn hond wordt 18 jaar :o en dan heb ik het nog niet eens over de voeding dus.
Oké, tel ik er gewoon zelf nog 2 jaar bij, kan ik nog lekker 19 jaar genieten van mijn Dreamer. Wowwww, dan ben ik eeeeeeeeeeh 57. ;D
Snel een test doen of ík dat nou wel haal. :-X
Gebruikersavatar
Door Madera
#516065
ik heb even mijn antwoorden veranderd en hier gaan mijn haren recht van overend staan!!!

"droogvoeding is goed voor lucky, dit voorkomt tandplak" ligt t aan mij of is dit de grootste onzin die ik ooit gehoord heb???

"een hondensnack is een gezond en voor lucky lekker tussendoortje"
sorry maar dan "mishandel" ik mijn hond liever met vers!!!
Door sparkybranca
#516180
Deze site wordt gesponsord......en je moet ook je adres invullen, ben benieuwd of jullie binnenkort reclame-troep in de bus gaan krijgen ;D.
Ik ben afgehaakt toen ik mijn adres in moest vullen dus voor mij is het een verrassing hoe oud mijn honden worden ;).
Door Valentino
#516195
hahahahaahaaaaa ik heb het ook gedaan maar je kan niet in vullen dat je vers geef dat compleet is mijn hond
wordt 11.5 jaar klopt niks van is weer reclame ,had het pas door toen ik het verstuurde ,stom maar was benieuwd wat ze op gaven voor leeftijd. ;D ;D ;D
Door Yuki&Moya
#516794
Yuki zal 12 jaar worden en 3 maanden en als ik brokken geef dan 12jaar en 6maanden ::)

groetjes Angelique en een lebber v Yuki

(hmm nou liever vlees en 3 maanden minder hoor lebberdelebber Yuki)
Door Mevroi Kruim
#516942
En die van mij maar 11 jaar en 7 maanden. Ze kan minstens 16 jaar mee >:( Stelletje sukkels >:(

"Je geeft Tra 1 x per dag eten, dat is niet goed. Dan gaan ze schrokken en dat kan tot maagdraaiingen leiden. Zet de bak op een verhoging ....." :P :P ::)
Door Domestic_Dog
#517122
[quote="Kruimel"]
En die van mij maar 11 jaar en 7 maanden. Ze kan minstens 16 jaar mee >:( Stelletje sukkels >:(

"Je geeft Tra 1 x per dag eten, dat is niet goed. Dan gaan ze schrokken en dat kan tot maagdraaiingen leiden. Zet de bak op een verhoging ....." :P :P ::)
[/quote]

OMG! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door