Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door dogsunlimited
#514652
Dit is een powder of emulsievorm wat erg goed schijnt te werken tegen hot spots. Golden-bezitters in Australië en omstreken hebben hier goede ervaringen mee.
Ik probeer de link te vinden van de producent van dit product, maar helaas niet gelukt.
Kent iemand van jullie dit product en is het ook in Nederland te koop? Of een soortgelijk middel?
Ben er erg benieuwd naar.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Door dogsunlimited
#514669
Yep ;D Heb jij daar als trimster eerder van gehoord?
Een aantal buitenlandse groomers zijn er heel positief over. Ik ben meer van de Tea Tree Oil etc. maar ik dacht, laat ik eens wat verder kijken dan mijn neus lang is. Op naar de Gold Bond, maar het ziet er in eerste instantie behoorlijk commercieel uit. ???
Door 202spots
#514734
barfje schreef: Link inmiddels gevonden.
http://www.goldbond.com/medpowder.asp

Vraag; heeft iemand hier ervaring mee?
Ja ik!!! Ik zou niet zonder willen!!
Helpt heel goed tegen alle huid irritaties and ook hotspots. 8)
Op naar de Gold Bond, maar het ziet er in eerste instantie behoorlijk commercieel uit.
't is gewoon 'n medicated talkpoeder voor mensen gebruik...dus wat is zo commercial dan?
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 20 mar 2006, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#514755
barfje schreef: Yep ;D Heb jij daar als trimster eerder van gehoord?
Nope, maar dat zegt dus niks omdat het een buitenlands product lijkt wat niet in NL te koop is.
Door 202spots
#514772
Angelique schreef: Nope, maar dat zegt dus niks omdat het een buitenlands product lijkt wat niet in NL te koop is.
Misschien kan iets vinden wat er op lijkt?
Active Ingredients: Menthol,Zinc Oxide
Also contains: Boric Acid,Eucalyptol,Menthol Salicylate, Salicylic Acid,Talc,Thymol,Zinc Stearate.
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 20 mar 2006, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dogsunlimited
#514787
202Spots schreef: Ja ik!!! Ik zou niet zonder willen!!
Helpt heel goed tegen alle huid irritaties and ook hotspots. 8)'t is gewoon 'n medicated talkpoeder voor mensen gebruik...dus wat is zo commercial dan?
Mwahhh.... ze verkopen ook T-shirtjes................ :P
Wat fijn dat jij ook goede ervaringen er mee hebt, zeg.
Bedankt voor de productomschrijving. Ik ga is kijken of hier ook zoiets bestaat.
Het is niet voor mijn honden, hoor. Maar ik las het op een buitenlands forum en ik wilde is weten of hier mensen waren die dit gebruikten bij hun hond.
Toppie hoor!
Door Kynida
#516064
Sinds ik Binke Chlorella geef is het heel snel overgegaan en dat natuurlijk ook met het gezonde voer dat hij nu krijgt, hij heeft het niet meer gehad en dat wil heel wat zeggen voor een hond die er bijna elke maand wel een keer last van had.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door