Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door daydo
#514351
Gisteren nog eens geprobeerd om met Daydo te gaan wandelen op het strand.
Zalig weer en Daydo vond het zalig rennen,springen duikelen en door het water lopen.
Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden dat hij in het water hapt.
Hij is gek van water dus niet zo eenvoudig.
Probleem na nog geen 20min wandelen heeft meneer diaree, maar dan ook echte spuitpoep.
Is niet echt netjes met zijn lange witte haren en dan die slijmerige diaree die blijft hangen.
Echt geen zicht dus maar weer snel naar de wagen.
Zou dat nu echt van het zoutwater zijn en in z'on korte tijd of zou het ook de opwinding zijn(hij gaat echt uit zijn dak) of de combinatie van de twee.
Nog iemand waarvan leuke strandwandelingen niet zo leuk eindigen?
Door danielle1980
#514384
minx mijn bull is standaard ziek als we naar het strand zijn geweest.
we gaan dan ook bijna nooit met haar ookal vind ze t geweldig. :-\
Door Truus
#514447
Ja, dat is absoluut het zoute water. Het diareekontje in de zee afwassen mag wel hoor ;D
Door roefus
#514475
Mijn vroegere hond dronk altijd sloten van dat zeewater.
En ja hoor.....zelfs de dag erna was het 'na-genieten' :P
Door conleeuw
#514495
Bess, kan het niet laten, Dot kan het ook niet laten, Kelly drinkt vrolijk mee, zelfs Nana doet aan darmspoeling op de strand, wij nemen altijd een hele pak met diepvieszakjes mee, ruimen netjes zoveel mogelijk van de poep op mits het niet in de zee gedumpt wordt, en wandelen vrolijk aan zee met al deze dames ;) niet dagelijks, maar wel af en toe, ik zal het ook niet laten omdat ze zeewater drinken en daardoor diaree krijgen. De enige die niet zeewater drinkt en nergens last van heeft is Jazz ;)
Door Peet
#514514
Ja hoor.....heel bekend.... :P.... Meestal is het na een uurtje alweer over ;) en anders krijgen ze een tabletje Okugest
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door