Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#512101
Ik weet niet waarom er ineens een slotje op het onderwerp over de drumstick zit? Heb ik op een verkeerd knopje gedrukt?

Ik heb namelijk nog wel een vraagje: moet ik nu wachten tot ze die drumstick verteerd hebben, of mogen ze nog wat kvv? (één drumstickje lijkt me voor die vreetbalen van mij niet voldoende als avondmaal... ;))
Gebruikersavatar
Door Kaio
#512105
goh tiep net een antwoord is het onderwerp gesloten.
Kaio hebben we ook al een half kuiken gegeven. Wel uit de hand. En dat ging goed, maar ook snel, tussen zulke kaken zegt het al gauw krak. En om 100gram op 50 kilo zou ik me nog niet zo gauw zorgen maken. En anders zou je in de gaten kunnen houden wanneer ze gaan poepen en kijken hoe ze het verteerd hebben. Weet je of ze er aan toe zijn.
Ik zie niet in waarom je geen kvv meer zou mogen geven, behalve dan als ze er ziek van zouden zijn.

En nog iets
Tsjonge, en ik ben niet eens blond
>:( en bedankt, saskia! ;D
Door Lizzy
#512110
Saskia71 schreef: Ik weet niet waarom er ineens een slotje op het onderwerp over de drumstick zit? Heb ik op een verkeerd knopje gedrukt?
Oeps nee! Ik denk dat ik op het verkeerde knopje heb gedrukt :o :-[ :(! SORRY!!!!! Ik heb het slotje er direct afgehaald!
Ik heb namelijk nog wel een vraagje: moet ik nu wachten tot ze die drumstick verteerd hebben, of mogen ze nog wat kvv? (één drumstickje lijkt me voor die vreetbalen van mij niet voldoende als avondmaal... ;))
Nee hoor, je hoeft zeker niet te wachten tot de drumstick verteerd is. Ik zou juist wat eten geven!
Door mutsie
#512152
Saskia71 schreef: Zij vast wel, nu ik nog zonder erover in de zenuwen te zitten... ::)
Ben je gek, inderdaad wat voor een sjiewawa een kippevleugel is, is voor die honden van jou een drumstick.

Karin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door