Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#511188
Nog even erop verder... Luck heeft vandaag een CB dag... (daar heeft ie er maar 6 van per week ;D) toch wil ik graag weten of ie vis wil eten, kan ik m dan vanavond gewoon een sardientje geven bij zijn eten of kan ik dat beter apart houden??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#511287
*marianne* schreef: Nog even erop verder... Luck heeft vandaag een CB dag... (daar heeft ie er maar 6 van per week ;D) toch wil ik graag weten of ie vis wil eten, kan ik m dan vanavond gewoon een sardientje geven bij zijn eten of kan ik dat beter apart houden??
Ja hoor, kan goed. Als die weigert kun je 'm eventueel ook in stukken snijden (het sardientje hé) en door de cb heen mengen.
Gebruikersavatar
Door Madera
#511343
Jippie!!! Luck heeft net zn 1e sardientje op! moest m wel eerst in stukjes snijden maar uiteindelijk snapte hij dat het eten is en geen lollie!!
Door tieneke
#511783
*marianne* schreef: Jippie!!! Luck heeft net zn 1e sardientje op! moest m wel eerst in stukjes snijden maar uiteindelijk snapte hij dat het eten is en geen lollie!!
In stukjes snijden? ;D ;D
Door roefus
#511928
Nou, best goed hoor.
Ik krijg het ook in 'stukjes' nog niet bij Roefus erin.
Maareh.....geef me nog wat weken ;D
Langzaam wordt hij gefopt en gaat het door de blik-zalm. ;D
Door tieneke
#511955
roefus schreef: Nou, best goed hoor.
Ik krijg het ook in 'stukjes' nog niet bij Roefus erin.
Maareh.....geef me nog wat weken ;D
Langzaam wordt hij gefopt en gaat het door de blik-zalm. ;D
Haha arme Roefus ;D
Door tieneke
#511958
*marianne* schreef: blij dat ik niet in de vis industrie werk... t is niet echt mijn ding! ;D
Wat denk je van mij ;)
Hier sta ik de intakte vis zo uit het handje uit te delen,stinken dus lekker hierna :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door