Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Rineke
#51052
Hallo, ik zou wel eens een reatie willen van iemand die ook barft of barft en compleet vers geeft aan een westie, want er zijn toch wel wat problemen met mijn westie reutje. Ten eerste lust hij geen vis, hoe ik het ook maak. Hij eet wel goed bibi en alle soorten rauwe botten, maar als ik fruit of groente in zijn eten doe, wil hij het meestal niet opeten.
Graag reacties van mensen met een westie.
Door macho
#51058
ik heb 2 franse bullen maar die lusten ook geen verse vis. vandaag hadden ze sardientjes nou die lusten ze dus echt niet.

dus die ga ik dan maar malen met de keukenmachine en dan met een grooentenmixje geven.
Door qyan
#51068
Rineke schreef: Hallo, ik zou wel eens een reatie willen van iemand die ook barft of barft en compleet vers geeft aan een westie, want er zijn toch wel wat problemen met mijn westie reutje. Ten eerste lust hij geen vis, hoe ik het ook maak. Hij eet wel goed bibi en alle soorten rauwe botten, maar als ik fruit of groente in zijn eten doe, wil hij het meestal niet opeten.
Graag reacties van mensen met een westie.
ik heb vroeger een westie gehad bij mijn vader.
erg kieskeurige tante ;D
nu heeft mijn vader zijn honden (dobers en westie) nog nooit brokken gegeven, maar altijd vlees, pens, botten, etc.
nu zie ik mijn vader niet als ene persoon die op zijn gemakkie groente en fruit ging pureren, dus zullen ze ook wel niet gehad hebben.
vis vonden ze allemala erg lekker, rauw.

maar wat is het probleem eigenlijk?
dan geef je toch gewoon geen vis en grioente-fruit mixjes.
qyan hier lust wel rauwe vis, maar groente en fruitmixjes gaan ook niet van harte hoor, dus geef ik ook niet meer.
Door Ordell
#51089
Nou ja, ik geef het nooit en volgens mij doet ie het al jaren goed.... ;D. Vis en groente mag wel maar als een hond het nou echt niet te pruimen vindt dan mag je het wat mij betreft weglaten. HIj zal er niet echt iets door tekortkomen.
Door qyan
#51090
Rineke schreef: Geen vis en gft meer geven, komt hij dan niets tekort?
natuurlijk niet! ;)
je voert toch bibi en verse botten.
bibi is compleet, dus tekort komt hij echt niets.
Door sharpie
#51266
Mijn honden krijgen ook bijna nooit gft mix en vis zijn ze ook niet dol op.
Je kan ook altijd nog wat fytomix van Bibi proberen, dat is de groene maaginhoud van lammeren die hebben gegraasd, dan krijgt je hond toch wat groenvoer binnen.
Een wolf eet naar mijn weten ook geen gft mixjes en zal ook niet echt veel vis tot zijn beschikking hebben, dus je hondje zal heus niks tekort komen, zeker niet als 'ie fytomix erbij krijgt, als hij het lust tenminste. ;)
Door Rineke
#51557
Oke bedankt voor jullie reacties, ik zal me er verder maar niet druk om maken, ik blijf een beetje groente door z'n eten doen en hij zal allicht iets binnen krijgen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door