Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Malamoods
#510099
Nou, Lex dus sinds zaterdagochtend op de carnibest (hij krijgt twee keer per dag) en het is echt niet meer normaal hoe hij dat naar binnen werkt! Hij heeft het nog sneller op dan dat hij zijn brokken at.... Binnen no-time is de bak leeg (is langer bezig met uitsoppen ;D).... Tijdens het schrokken (volgens mij kauwt hij amper), zie je zijn hele lijf schokkerig bewegen.... Tssss.......

Rachel.
Door Femke
#510102
[quote="Happyhusky"]
Nou, Lex dus sinds zaterdagochtend op de carnibest (hij krijgt twee keer per dag) en het is echt niet meer normaal hoe hij dat naar binnen werkt! Hij heeft het nog sneller op dan dat hij zijn brokken at.... Binnen no-time is de bak leeg (is langer bezig met uitsoppen ;D).... Tijdens het schrokken (volgens mij kauwt hij amper), zie je zijn hele lijf schokkerig bewegen.... Tssss.......

Rachel.
[/quote]

Join the club ;D
Door Lizzy
#510111
Ja, het 'afwassen' duurt inderdaad langer als het opeten ;D. De gemiddelde hond veranderd in een 'varken', op vers ;D!
Door Malamoods
#510112
[quote="Lizzy"]
Ja, het 'afwassen' duurt inderdaad langer als het opeten ;D. De gemiddelde hond veranderd in een 'varken', op vers ;D!
[/quote]

Lex is altijd een varken geweest, inclusief krulstaart! ;D ;D ;D

Rachel.
Door karin2
#510130
[quote="Happyhusky"]
Lex is altijd een varken geweest, inclusief krulstaart! ;D ;D ;D

Rachel.
[/quote]

;D ;D ;D
Door tieneke
#510318
Moet je ze hier zien...ze breken echt de tent af als het eindelijk weer etenstijd is,of ze dagen niets gegeten hebben,zwijnen zijn het! ;D ;D
Door Esther1963
#510347
Ik heb gisteren mijn andere drie honden een vers vleesdag gegeven (CB), ik heb ze nog nooit zo zien schransen, heerlijk gezicht. Zelfs de kleine Donya (Maltezer) die altijd aan het trutten is met haar voer (3 x vragen of ze eten wil) heeft een kwartier haar bak uitgelikt ;D ;D

Esther en d'r beestenboel
Door Malamoods
#510407
[quote="tieneke"]
De bak kon meteen weer in de kast ;D
[/quote]

Nee, eerst flink kwispelen! Dan hoeft hij ook niet nagedroogt te worden! ;D

Rachel.
Door *wendy*
#510440
[quote="tieneke"]
De bak kon meteen weer in de kast ;D
[/quote]

Inclusief kwijlslierten ;D

Geweldig Rachel dat Lex het zo lekker vind. Nu hopen dat hij er ook nog baat bij gaat hebben en dan heb ik het ff niet over het lekkere , want dat kan bijna niet fout gaan natuurlijk ;D
Door Truus
#510554
Fijn dat het zo goed gaat :D, daar word je zelf ook helemaal blij van he ;).
Het nadeel van Hap-slik-weg vind ik dat het zo snel op is in tegenstelling tot een lekker vleesbot een heel prooidier of een lap pens waar ze meer moeite voor moeten doen.
Daar kan ik nou echt van genieten :D
Door *wendy*
#511095
[quote="Truus"]of een lap pens waar ze meer moeite voor moeten doen.[/quote]

dan mag jij me vertellen hoe jou honden daarmee om gaan ;D want bij de mijne zit er absoluut geen verschil in tussen die lap pens of kvv :-\
Een lap pens glijdt al een haring naar binnen, dus is bijna nog sneller op dan een KVV maaltijd :-\ ;D
Door tieneke
#511096
[quote="pippy"]
dan mag jij me vertellen hoe jou honden daarmee om gaan ;D want bij de mijne zit er absoluut geen verschil in tussen die lap pens of kvv :-\
Een lap pens glijdt al een haring naar binnen, dus is bijna nog sneller op dan een KVV maaltijd :-\ ;D
[/quote]
Hier hetzelfde probleem... ze werken zelfs de botmaaltijden in no-time naar binnen.
Door *wendy*
#511107
[quote="tieneke"]
Hier hetzelfde probleem... ze werken zelfs de botmaaltijden in no-time naar binnen.
[/quote]

Misschien door ons formaat honden ??? ;D
Als ik tenminste naar haar onderschrift kijk dan ga ik ervan uit dat ze jackies heeft ;)
Door tieneke
#511109
[quote="pippy"]
Misschien door ons formaat honden ??? ;D
Als ik tenminste naar haar onderschrift kijk dan ga ik ervan uit dat ze jackies heeft ;)
[/quote]
Onze honden zijn aan de grote kant ja ;D ;D
Truus haar hondjes zijn iets kleiner en zullen ongetwijfelt wat langer doen met een lappie vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door