Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#510135
Om half 12 heb ik een afspraak staan bij de DA voor mijn kleine meisje.

Gisteren kreeg ze een soort vreemde kramp-aanval, haar hele lijf begon te trillen, haar poten schokten en ze was compleet gedesorienteerd. Kon niet op haar poten blijven staan, liep waggelend en haar ogen draaiden in haar kassen.

Ik heb haar opgevangen en voorzichtig even in de tuin gelaten. De rest van de avond was ze ok. Vannacht begon ze weer te spoken, ze kan niet meer op het parket lopen, glijdt zelfs op het stroeve zeil uit en valt om.

Het meest lijkt het nog op de beelden die ik van die gekke koeien heb gezien, maar dan minder gewelddadig...o...ik maak me zo'n zorgen...het lijkt wel of ze de ene herseninfarct na de andere krijgt..... :'(

Tunja is een Duitse Herder, gesteriliseerde teefje van ca 10 jaar.....
Laatst gewijzigd door Peet op wo 22 mar 2006, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#510142
Ach hemeltje, Peet, wat een ellende :'(! Jeetje, ik hoop dat je vanmiddag duidelijkheid krijgt over de oorzaak... Ik zal onwijs voor je duimen dat het goed komt met je kleine meiske....
Door Peet
#510147
Dankjewel, ik zit maar een beetje met haar te knuffen totdat we weg kunnen...kan nu toch niet werken (hoofd staat er totaal niet naar), ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.... :-\
Door K@rin
#510162
Jeetje, dat is inderdaad net zoiets als de hond waar ik het over heb.
Je schrikt je kapot !!
Heel veel sterkte en beterschap gewenst !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door