Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door daydo
#510139
Zaterdag voor het eerst konijnkop aangeboden.
Eventjes ruiken een keertje likken, maar hij wil het niet.
Zondagmorgen idem, zondagavond idem.
Maandagmorgen nog niet :'( :'(
Hoe lang mag/kan ik dat nog volhouden :-\ :-\
Konijnkop vrijdag uit de vriezer gehaald en in de koelkast laten ontdooien(zaterdag nog niet volledig ontdooid), na het aanbieden 5tal min, terug in de koelkast. Hij begint buiten wel op takken ed. te knagen dus honger heeft hij wel :-[
Ik heb 1 konijnkop wel met de bijl bewerkt omdat ik dacht dat hij er geen begin aan zag zonder resultaat trouwens.
Zondagavond kreeg hij slappe stoelgang, kan dat van het vasten zijn ??? ???
Tijdens de training kreeg hij wel enkele stukjes gekookte lever of zou dat het zijn :-\ :-\

Zou ik volhouden of met iets (zeer fijn dan) mengen, ik vrees dat hij anders gewoon de stukken die hij lust ervan tussenuit haalt en dan sta ik even ver.
Hij begint vandaag dus aan zijn 3de vastdag.
Ik heb ook al stukjes uit zijn bak aan de andere hond gegeven die het wel lust, geen reactie hij wil het niet :(
Door Lizzy
#510140
Volgens mij lust hij het echt niet... Is jouw hond gewend om te vasten? Zo niet: dan zou ik toch heel snel een klein beetje eten geven. Zo wel: ik zou vandaag iets anders geven en de konijnenkop in de kliko gooien.
Door daydo
#510145
Neen niet echt, 1 dagje gebeurt wel eens meer.
Ik haal iets anders uit de vriezer voor Daydo en Toya eet die koppen wel op.
Bedankt voor de snelle reactie
Door Lizzy
#510154
Ja, je kunt zo'n kop best nog een keer iets aanbieden maar als hij ze 2 a 3 dagen weigerd te eten..., dan denk ik dat je met recht kunt zeggen dat hij ze niet moet. Mijn ervaring is overigens als ze het dan uiteindelijk toch opeten: dan bekomt het niet goed en worden ze er misselijk van. Nogmaals, ik zou het best nog een keer aanbieden, als ik jou was, maar voor nu lijkt me de poging mislukt!
Door daydo
#510176
Ik had nog wat gemalen rundsvlees zitten in de koelkast.
De kop zeer fijn gehakt en gemengd, hij eet :) maar haalt het konijn ertussenuit en legt het naast zijn bak ::)
Hij zal wel iets binnen hebben, maar geen succes dus.
Hij heeft dus duidelijk honger anders zou hij er geeneens aan beginnen, de sukkelaar ::)
Vanavond iets wat hij wel lust ;D
Laatst gewijzigd door daydo op ma 13 mar 2006, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#510297
Hij lust het dus echt niet, hier moeten ze het ook niet en ik koop het maar niet meer,zonde van de konijnendelen op schaal die ik altijd haalde.
Het zal waarschijnlijk de sterke geur zijn die er aan hangt,ik vind het zelf ook al om te kotsen de geur van konijnenbout :-X
Door Borke
#510312
Voor Borke had ik ook konijnenbout gehaald vorig jaar, gelukkig lusten we het zelf graag, wat meneer blieft het niet....
Door tieneke
#510322
AstridStraver schreef: Voor Borke had ik ook konijnenbout gehaald vorig jaar, gelukkig lusten we het zelf graag, wat meneer blieft het niet....
Tssss...ondankbare hond >:(
Door Borke
#510334
tieneke schreef: Tssss...ondankbare hond >:(
Ach Leo vond het niet erg , die is dol op konijn ;D
Door tieneke
#510364
AstridStraver schreef: Ach Leo vond het niet erg , die is dol op konijn ;D
Er zitten er hier zat ;)
De krengen vreten aan de fruitbomen,gisteren heb ik nog wat bomen extra ingepakt maar we zakten tot onze knieen in de sneeuw en konden niet verder lopen >:( >:(
Neem een geweer mee zou ik zeggen 8)
Door Borke
#510450
tieneke schreef: Er zitten er hier zat ;)
De krengen vreten aan de fruitbomen,gisteren heb ik nog wat bomen extra ingepakt maar we zakten tot onze knieen in de sneeuw en konden niet verder lopen >:( >:(
Neem een geweer mee zou ik zeggen 8)
Is alleen een jachthond ook genoeg?
Door tieneke
#510498
AstridStraver schreef: Is alleen een jachthond ook genoeg?
Is ook goed ;)
Mensen dit is een g-r-a-p-j-e!....voor we half bp over ons heen krijgen ::) ::)
Door roefus
#510777
tieneke schreef: Is ook goed ;)
Mensen dit is een g-r-a-p-j-e!....voor we half bp over ons heen krijgen ::) ::)
;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door