Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door monique-sem
#509161
Al een hele tijd niets meer laten weten. Dit kwam eigenlijk omdat Diana, de bioresonantietherapeute ziek was. Gelukkig is zij na enige weken (maanden) nu weer haar werk op aan het pakken.

Om een lang verhaal kort te maken we zijn in oktober bij diana geweest i.v.m. aanhoudende jeukklachten. Onze reguliere da wist eigenlijk niet wat het was en probeerde het ene na het andere uit op sem. Dit is ook het moment dat we sem op kvv hebben gezet. Helaas was dit niet de oorzaak van haar jeukklachten. Nadat we bij Diana waren geweest was meteen duidelijk wat sem had. Een hele waslijst. Zal dit nu allemaal gaan herhalen. De tweede afspraak belde diana af i.v.m. haar ziekte. Tot vorige week heeft ze niet gewerkt. In de tussentijd heeft het enkele weken heel goed gegaan. ik had zelfs de hoop dat het weg was en zou blijven. Helaas. De weerstand werd minder, sem kreeg last van oormijten en we waren terug bij af. Dit enige tijd aangekeken. Toen heb ik diana gemaild over de situatie. Zij bood aan dat we die week nog konden komen.

En zo zijn wij vorige week weer naar Asses toe gereden. Diana heeft sem nagemeten. Uitslag: belast met mijten en schimmels, ook heeft ze last van een autoregulatiestoornis en haar huid is belast.
T.o.v. vorige keer zijn er al een aantal zaken verbeterd. Toen had ze namelijk o.a een ontstoken lever en werkten die nieren niet goed.
Ze is o.a voor de mijten en schimmels behandeld. En nu is het weer afwachten. Ze heeft druppels mee gekregen om de weerstand te verhogen en de afvalstoffen uit het lichaam af te voeren. We hebben in ieders geval een tweede afspraak gepland, eind maart. Diana heeft er vertrouwen in dat we deze beestjes onder controle krijgen. En ik moet zeggen ik heb er een goed gevoel bij. Maar wat zijn het toch een ellendige beestjes en deze zorgen er telkens maar weer voor dat Sem zo'n jeuk heeft.

Omdat er vorige keer enkele personen erg benieuwd waren hoe dit proces zou verlopen was dit een korte update. Vanaf nu is het de bedoeling dat Diana haar werk weer oppakt en de behandeling van sem kan voortzetten. Dus vanaf nu houdt ik jullie weer op de hoogte over het verloop.
Door Lizzy
#509168
Jaaaa, ik was 1 van die mensen, dus dank je wel voor je update!!!!!

Jeetje, wat een toestanden he, met Sem! Ik hoop dat ze gauw opknapt, met deze nieuwe druppels. Mag ik vragen wat het voor druppels zijn?
Door monique-sem
#509541
O,jee ik hoop dat ik het goed schrijf (heb namelijk geen zin om naar beneden te lopen om te kijken hoe ik het moet schrijven): lymphdiaral van pascoe.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door