Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#507420
Hey!

Binnenkort ga ik terug naar het slachthuis voor Lady. Ik zo qua voeding het volgende doen, nl 1 dag duck uitmuntend en de rest barfen.

Qua percentages zou ik het volgende willen aanhouden:
- vleesbot 50%
- spiervlees 15%
- orgaanvlees 10%
- g-mix 10%
- tafelrestjes 5%
- vis 10%

Ik kom dan op volgende weekhoeveelheden:
- 300 gram duck uitmuntend
- 1000 gram vleesbot
- 300 gram spiervlees
- 200 gram orgaanvlees
- 200 gram g-mix
- 100 gram tafelrestjes
- 200 gram vis

Wat denken jullie? Is dat goed?
Door Lizzy
#507453
Ja, ik vind het er prima uit zien! wat voor soort vlees, vleesbot en orgaan kun je allemaal aan komen/ga je geven?
Door Sofie
#507730
Qua vleesbot kan ik geraken aan lamsbotten (ribben), kalfsbotten (wervels), konijnenbotten (schouders), eend, kip, haan, kwartel, fazant, parelhoen, duif. Ik ga ook zien of ik ergens geitenribben kan vinden en eventueel ree/haaskarkassen.

Qua vlees van het lam, kalf, rund, kip, kalkoen, paard, strot en kopvlees en eventueel geitenvlees.

Qua orgaanvlees van het lam, kalf, konijn, rund (hart), kip en eventueel van de geit.

Qua vis zalm, kabeljouw, forel, makreel en sardienen.
Door Lizzy
#507732
Houd maar op, houd maar op! Jouw hond leeft in het hondenparadijs!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoor hier net drie Dalmaten roepen dat ze bij iemand anders willen wonen ;D!
Door daydo
#508042
waaaaaw wat een keuze waar haal je het allemaal vandaan zeg ??? ???
Waar ergens in Belgie woon jij?
Want ik heb nog verre van zo geen keuze :(
De tijd begint nochthans te dringen mijn vleespaketten (gemalen) beginnen zienderogen te minderen.
Tegen een week of 3 moet ik echt enkele barfadresjes bijhebben.
HEEEEEEElp iemand uit de streek van Kortrijk(Belgie) :'( :'(
Door Sofie
#509661
Serieus...varieer ik zo goed...? Alé daar ben ik blij om.

Nja het meeste haal ik bij het slachthuis in Anderlecht en dan de kleinere dingen zoals kwartels,..haal ik bij de poelier.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door