Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#507382
ik heb sinds zaterdag een frans bulldog teefje erbij. Haar nagels zijn gewoon wit/ doorzichtig en dat voor een zwarte bulldog.{ook kale plekken in haar vacht}
Ze kreeg alles te eten wat slecht voor haar was. Chips, koekjes, chocola, snoep noem maar op en blikvoer.
Mijn andere bulldog kreeg al CB, dus de teef er ook direkt opgezet. Ik wil nu wat meer gaan barfen.
Mijn vraag is zijn die kleur van die nagels gevolg van slecht eten? Zal het met het eten wat ze nu krijgt weer de goede kleur worden? Of kan ik iets geven waar ze misschien een tekort aan heeft als extra ondersteuning?
Door gonny
#507384
Mientje heeft ook lichte nagels....denk niet dat dat iets te maken heeft met de algehele gezondheid ;)
Door Sennaruby
#507496
Ik denk ook niet dat het met de gezondheid te maken heeft. Mijn Senna heeft witte, zwarte en witzwarte nagels terwijl ze zelf een lichte golden retriever is. Ik vind het wel grappig!
Door Nelly
#507535
Ik denk ook niet dat het met de voeding te maken heeft. Ik heb 2 witte herders, de ene heeft alleen echt zwarte nagels, de andere zwarte, witte, en half/half zwart/wit. En ze eten allebei kvv en barf. En geen mars e.d.
Gebruikersavatar
Door chery
#507674
Oke, dan weten we dat. Ik vond die nagels gewoon zo doorzichtig doorschijnen.
Door chrisje
#507834
beau en senna schreef: Oke, dan weten we dat. Ik vond die nagels gewoon zo doorzichtig doorschijnen.
Hier zie je "het leven" ook beter zitten en dat is makkelijker om de nagels te knippen ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door