Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annieke
#505966
Ik geef Luna nu twee maaltijden per dag. Nooit op vaste tijden, maar ik merk dat haar ontbijt heel vaak zo rond half 10 valt. Haar avondmaal is eigenlijk elke dag weer anders, dus daar heeft ze dat probleem niet.

Ze begint steeds vaker al lang voordat ze haar ontbijt krijgt, gal en schuim te spugen. Ik weet dat dat op zich niet zo erg is, maar ik vind het voor haar heel vervelend, omdat ze vaak een paar minuten lang staat te kokhalzen. :'(

Is het een optie om gewoon een keer per dag te voeren, en dan dus 800 gram in 1 keer te geven?

Moet ik dat langzaam opbouwen? En wanneer is dan de beste tijd om te voeren? Of kan ik net zo goed expres bijvoorbeeld pas om 12 uur, 11 uur, 9 uur gaan voeren, een beetje die 'ingeroeste' tijd doorbreken?

Als ze nu toch 's ochtends gal blijft spugen, wat kan ik daaraan doen?

Ben niet zo goed in kort en bondig, zie ik. ::) Ik hoop dat jullie wat tips hebben! ;D
Laatst gewijzigd door Annieke op ma 06 mar 2006, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#505989
Wat heel erg pleegt te schelen is op onvoorspelbare tijden voeren. Ik voer bv soms 's middags, soms 's avonds, nooit op een vaste tijd (en soms niet 8)).
Een keer per dag kan goed, ik zou het idd wel opbouwen, dus het ontbijt steeds kleiner maken en het avondeten steeds groter.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door