Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#504459
Kuma is helemaal doorgelicht door een internist. Ik wilde helemaal uitsluiten dat er iets aan de hand was met haar maag/darmen. Alles is helemaal normaal, lever, alvleesklier etc etc. We moeten ons erbij neerleggen dat ze gevoelige darmen heeft.
Wel hebben we de afgelopen 2 weken de belasting gehalveerd. Bij ons lopen de honden iedere dag veel en sjouwen we ze overal mee naartoe. Kuma is een hond die niet aangeeft wanneer het teveel is. Ze is de afgelopen 2 weken gigantisch opgeknapt. Juist bespiering erbij gekregen (bij minder beweging) en ze oogt veel frisser en meer ontspannen! Onze gok is, dat ze haar drukke 'dagprogramma' niet goed aankon en haar lijfje daar onder te lijden had. We gaan kijken hoe ze het doet als we simpelweg minder met haar doen. Ook blijft ze de komende maanden alleen kvv eten. Mogelijk zorgt die stabieliteit ook voor minder last.
Al met al ben ik wel erg blij dat onze witte donder helemaal jofel is!! :)
Door danielle1980
#504463
fijn om te horen dat alles goed is kuma.
hopelijk blijft alles voortaan goed ;)
ben trouwens benieuwd of minder beweging haar goed doet.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 03 mar 2006, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#504525
Heee, dat is goed nieuws zeg!!!! En nu hopen dat ze voor eens en voor altijd van haar gekwakkel af is! :-*
Door Mister T
#504562
gelukkig joh!!!heerlijk om te weten dat ze ok zijn en als jij denkt dat ze t op deze "rustigere" manier nog beter gaat doen,gewoon doen!! ;)
Door Malamoods
#504565
Dat is geweldig nieuws Helen! Ik ben verschrikkelijk blij voor jullie!!! Ook fijn dat je een manier (van leven) hebt gevonden waar ze het goed op doet. Jij kan een vreugde dansje maken! :)

Rachel.
Door Truus
#504908
Dit is een hele opluchting voor jullie, fijn meid en nu genieten zonder zorgen :-*.
Door Moos
#505401
Heel fijn voor jullie!

Ik denk dat het heel goed zou kunnen dat zo'n druk dagprogramma wat veel is voor Kuma. Onzeker Saar kan daar ook absoluut niet tegen, die moet echt een stabiel vrij rustig leventje hebben anders dan raakt ze van de kaart. Zij laat het dan alleen wel zien, dan loopt ze de hele dag met d'r staart uit de krul en een krom ruggetje en dan weet ik dat we weer even een paar daagjes lekker thuis moeten blijven ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#505415
Hartstikke fijn dat ze niks mankeert. Nu hopen dat het alleen maar de goede kant op blijft gaan met haar. Die heeft voorlopig wel genoeg meegemaakt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door