Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#505001
Ik weet niet of het hier hoort als het niet zo is dan moet het maar verplaatst worden.
De hond van mijn broer (labrador) heeft heel vaak last van zijn oor. En iedere keer als ze naar de DA gaan dan heeft hij geen oorontsteking, maar het oor is wel heel duidelijk geirriteerd, zo ook vandaag. Zij oor is rood en warm en er zit veel troep in. Ze gebruiken al die oorcleaner pipetjes, maar ik vroeg me af of er niet een goed homeopatisch middel is tegen oorontsteking/geirriteerde oren, want die oorcleaner helpt dus niet.
#505008
Lizzy schreef: Ik ben zelf zeeeer te spreken over Prodier Oordruppels van VSM. Je moet het soms wel langdurig toepassen, is mijn ervaring.
Super, ik zal het meteen zeggen, want het begint een beetje vervelend te worden, iedere keer die oorontstekingen :-\
Als iemand anders nog een goed middel weet dan hoor ik het ook graag! ;)
#505009
Laura2004 schreef: Ik weet niet of het hier hoort als het niet zo is dan moet het maar verplaatst worden.
De hond van mijn broer (labrador) heeft heel vaak last van zijn oor. En iedere keer als ze naar de DA gaan dan heeft hij geen oorontsteking, maar het oor is wel heel duidelijk geirriteerd, zo ook vandaag. Zij oor is rood en warm en er zit veel troep in. Ze gebruiken al die oorcleaner pipetjes, maar ik vroeg me af of er niet een goed homeopatisch middel is tegen oorontsteking/geirriteerde oren, want die oorcleaner helpt dus niet.
Krijgt die hond van je broer vers vlees of is dat een brokken hond?

Bij het laatse....... overstappen op vers vlees!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door