Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#504808
Filou heeft gisteren dus een kopke gehad... het woog 400gr... het had alles nog : ogen, hersenen, tong, tanden, ...

Hij heeft er een halfuur over gedaan om het op te eten... Is dat vlug, of normaal?

Gisteravond en deze morgen heeft meneer natuurlijk geen drolleke gelegd... dus ik weet nog niet hoe goed/slecht hij het verteerd heeft... Volgens mij doet ie het met opzet ::) ;D

Afbeelding

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Door Lizzy
#504812
Ik vind een half uur normaal. Aangezien zo'n hoofd veel bot bevat, heb je kans dat zijn ontlasting wat hard is. Als je het te hard vindt (die ontlasting komt heus wel hoor): dan kun je er de volgende keer wat vlees bij geven.

(lekker gezicht trouwens, die tandjes :-X ;D)
Door Filou
#504817
had ik gedaan... ik heb eerst 100gr steenbok zonder bot gegeven... Nu wachten op meneer zn stoelgang ;D
Door webster
#505068
wat durf jij zeg,alleen het zicht al .Ik weet zeker dat ze die hier nooit zullen eten ik zou er zelf niet tegen kunnen,ik denk toch dat ik een echt watje ben.
Door Filou
#505798
't is het smerigste dak ooit gegeven heb... vooral al filou aan de hersenen toe was... maar ja... ik wou het proberen... 't brengt wat variatie in't spel... en hij lustte het...

Ik heb die kop dus vrijdagavond gegeven... die avond heeft hij niet gepoept, de volgende morgen ook niet... maar wel de zaterdagavond. Het begon wel goed, maar dan ging het naar diarree... zondagmiddag was het terug normaal...

Volgende keer geen vlees bij geven??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door