Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door reno
#503014
Helemaal goedgekeurd door onze DA. Reno was in goede conditie en ze vonden hem er prachtig uitzien in zijn vacht. Hij glanst dan ook als een spiegeltje.
De allergieplekken zijn bekeken en ze waren verbaast over hoe erg het opgeknapt was.
Reno is 22,4 kg, in principe was het goed, maar hij mag ietsje zwaarder. Ik heb ook aangegeven dat het wat moeilijker is in te schatten bij vers, maar toen ik vertelde dat we Reno wekelijks wogen, om zo zijn gewicht bij te houden, vond ze het helemaal goed!

Ze hebben notities gemaakt over wat we voerden, dus ik lekker met termen als kippennekken, zalmkoppen e.d. gooien. Ook heeft ze de Carnibest genoteerd. Ze vroeg nog wel of we nog wel koolhydraten voerden, ehm niet veel ;D
En of we een vermoeden hadden waar de allergie aan lag: Ja wij denken granen, want die krijgt hij niet meer en nu gaat het goed.

Ik ben erg opgelucht en de DA zou nu ook andere mensen met dezelfde problemen adviseren vers te gaan voeren. Toen heb ik ook maar even gezegd dat het ook werkt bij katten ;D

Ohw wat ben ik blij dat we een aantal maanden geleden de stap hebben genomen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door