Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Marieke
#497120
Vandaag is het zover....Boris wordt gecastreerd. Hij is nu 7 mnd.
Arme jongen...maar ja, het kon niet anders. Hij ging al lopen "mauwen" en was erg geinteresseerd in de (gesteriliseerde) kat van de buren.
Toch nog een moment van rouw, want hij mist strax een mooi stukje van zichzelf.

Waarschijnlijk wordt ie op dit moment geopereerd...ik vind het toch altijd weer spannend.
Hoop hem snel weer thuis te hebben!
Laatst gewijzigd door Marieke op di 21 feb 2006, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#497242
Marieke schreef: Hij's thuis, brak, duf en zonder balletjes. Maar wel lief :D
agosie, ik hoop dat hij snel weer hersteld en min of meer de oude is... geef hem maar een dikke knuffel van mij :-*
Door karin2
#497789
ach geef hem maar een voorzichtige knuffel van mij :-*
binnen een paar dagen merkt hij er niks meer van hoor .
hier deed de DA het altijd thuis op de keukentafel onder een licht roesje ,als souvenier heb je dan twee erwtjes :-Xliggen
Door Marieke
#498659
Hahha, dat moet wat zijn zeg! Op de keukentafel!

En bedankt voor de knuffels, ik heb ze natuurlijk overgebracht :D
Boris was 's avonds alweer de oude. Hij had de hele dag geslapen, klein beetje water gedronken, maar rond een uur of 8 werd ie wakker en eiste eten ;D
Daarna heeft hij nog gespeelt met de andere kat en sindsdien is ie weer de oude.
De 'wond' ziet er ook prachtig uit! Er zijn helemaal geen hechtingen gebruikt (de huid is overelkaar gevouwen) en je ziet er al bijna niks meer van. Het lijkt zelfs volledig genezen en hij lijkt er ook helemaal geen last van te hebben.
Door Nelly
#501079
Die rooie van mij heeft ze ook nog. Of hij er iets mee zou doen weet ik niet. Ik heb geen poezen en SR mag alleen buiten in de ren, dus hij kan niet de hort op. Vind het wel frappant dat hij nog steeds niet sproeit; hij is nu 10 mnd. En dat met 2 ex-katers in huis :-\
Door Nelly
#502765
Marieke schreef: Hmm, t zou maar zo eens kunnen gebeuren zodra het lente wordt. Dat was t geval bij mijn vorige katers.
Nou, als dat het geval mocht zijn, dan zit hij zo bij de DA! ;D
Door Nelly
#502793
tieneke schreef: Laat hij het maar niet horen ;D ;D
Ik heb het ook alleen nog maar getypt (hij kan nog niet lezen) en niet hardop gezegd ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door