Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door laura
#49944
Hallo,

Sinds ik hier op het forum kom krijgt de hond al veel dingen die eerder in de prullenbak gingen, zoals kliekjes enzo.
Nu vraag ik me af of een hond ook meloenenschillen mag hebben. In de zomer ben ik altijd gek op watermeloenen en af en toe een galia meloen. Ik heb gemerkt dat de hond er ook altijd gek op is. Ik heb het altijd weggehaald, aangezien ik niet weet of het wel goed is...

Heeft iemand enig idee????
Hopelijk kan ik haar meer verwennen in de zomer....
Door Lizzy
#49969
Meloenschillen? Nou, ik zou ze niet geven. Als ik mijn honden een kwart meloen geef, dan eten ze alles op, behalve de schillen....
Door laura
#49974
bij mij gaat dus alles erin, met schil en al ;). Iemand enig idee of dit kwaad kan???
Door Lupa
#50066
ik zou niet de schillen geven, ook ivm bestrijdings middels.
Door laura
#50086
das waar, daar spuiten ze misschien best wat op, aangezien een mens die normaal niet opeet..... Voortaan dus maar gewoon delen!
Door Jolly
#50266
weet je dat zeker, Vic ? Ik ken een hond.............................. ;D
Door 202spots
#50294
Wat ik doe is...mezelf vragen of IK de schil zou eten...
Wat IK niet eet,dat geef ik ook niet aan de honden.
Dus...geen meloenschil,banaanschil,advocado schil,ananas ,sinasappel of manarijn schil, of waar je nog meer aan kan denken.
Maar appel,peer,perzik,abrikoos,enz.word allemaal MET schil gepureerd...
van mango en papaya eet ik zelf de schil niet ,maar doe het soms WEL met schil door de fruitmix van de Spots.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door