Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yoni
#495948
Cain wil de laatste tijd s ochtends niet meer eten. Hij krijgt energique voor volwassenen.
Nu heeft hij vanochtend ook gelig overgegeven weet iemand wat dit kan zijn?
groetjes yoni
Door Lizzy
#496052
Geel overgeven duidt inderdaad meestal op een lege maag. Opzich is dat helemaal niet ernstig, tenzij je hond er echt heel erg misselijk van wordt. Wel vreemd dat hij ineens niet meer wil eten. Heeft hij nog andere klachten?
Door diana
#500723
is het een reutje?
die v mij eet ook al 2 weken smorgens niks , maar dr zit een loopse teef in de buurt
savonds haald hij de schade weer in de mafkees.
dan heeft ie spijt denk ik
en voeld ook dat ik er niet mee zit ik haal het gewoon weg
Door Truus
#502587
Eet en drinkt Cain verder wel goed? Het is nog maar een pupje he?
Misschien meer de maaltijden verspreiden over de dag en avond .
Door Ejka
#504288
Ik heb met mijn hond momenteel ook last dat ze regelmatig geel overgeeft. Ik geef haar nu wel weer wat eten verdeeld, maar ze blijft het eigenlijk doen.
Iemand nog een ander idee??
Door Mevroi Kruim
#504876
Ja. Op onregelmatige tijden voeren en grotere maaltijden, dus juist niet meer keren per dag. Vaak wil dat wel helpen.
Je hond maakt maagzuur aan omdat hij z'n eten verwacht, en dat doet 'ie ook meer keren per dag als je vaker voert. Als hij nooit weet wanneer z'n eten komt maakt hij pas maagzuur aan op het moment dat jij het uit de koelkast haalt. En bij grotere maaltijden is de verzadiging groter waardoor hij minder staat te springen om z'n volgende eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door