Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#499835
Heeft iemand ervaring met Bandit KVV?
Ik zit hier toch over te denken om dat eens te proberen.

Het Biologische aspect spreekt me toch wel aan, alhoewel het wel een stuk duurder is.

Weet iemand hoeveel beter het is zulk vlees te geven, zonder groeihormonen, antibiotica en wat nog meer.
Ik heb me laten vertellen dat Lever e.d. helemaal niet zo goed is om te geven omdat alle afvalstoffen daarin verzameld zijn. Dus dan lijkt me biologisch toch beter.
Door quincy4
#500797
Ik heb ook geprobeerd mijn kat Bandit te geven, maar hij luste het niet. Ook met de reden dat het biologische is.

Mijn kat lust wel Carnibest dus heb ik niet veel keus, ook zat er in de bandit veel groenten, ( waardoor mijn kat het denk ik niet luste).

groetjes quincy
Door iguanaiguana
#501270
In biologisch vlees zitten geen groeihormonen, ab ed. Dus dat wordt ook niet opgeslagen in de lever.
En natuurlijk is het beter als je die troep niet binnen krijgt. ;)
En biologische dieren hebben over het algemeen een beter leven gehad.

Ik kan me niet voorstellen dat een dier het niet zou eten omdat het biologisch is (in tegendeel). Wel verschilt de samenstelling per merk en elke toevoeging (of ontbreken daarvan) kan ervoor zorgen dat het dier het niet eet (vooral katten: ik ken er ook een die wel de vleesmix, maar niet de vismix lust). In Carnibest zitten meer toevoegingen (vitamines/mineralen en olie) en dat smaakt dan ook anders.
Een kwestie van uitproberen. :)
Door tieneke
#501581
Of biologisch barfvlees kopen.
Mag ie lekker zelf scheuren en trekken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door