Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#499844
Mijn poes van ruim 7 eet al 2 jaar KVV, als er wat te kluiven viel, liep ze hard weg. Niet in de laatste plaats voor al het gegrom wat de anderen produceren. Maar haar apart een nek geven ofzo moest ze ook niet.

Nu ineens zit ze vanochtend een half vleugeltje naar binnen te werken. En kluiven! Ze kraakte in 1 x een stuk bot eraf, alsof ze nooit anders gedaan heeft! :P ;D
Laatst gewijzigd door Loeka op za 25 feb 2006, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#500171
;D ;D ;D ;D ;D wat een stiekemerd! Vond het dus duidelijk te veel werk en dan ineens bedenkt ze dat het toch wel lekker is ;D

Hier heb ik sardien-mutsen 'oh bah, sardien, kenne we nie eten' :P en gisteren ineens bunkerdebunker alsof ze nooit anders doen.
Katten ::)
Door Borke
#500186
Kruimel schreef: ;D ;D ;D ;D ;D wat een stiekemerd! Vond het dus duidelijk te veel werk en dan ineens bedenkt ze dat het toch wel lekker is ;D
Volgens mij is dat vaak het basisprobleem met botten 8)
Door Loeka
#500332
AstridStraver schreef: Volgens mij is dat vaak het basisprobleem met botten 8)
Ja idd, maar toen ze eenmaal dat stuk er afgebeten had en de binnenkant proefde.... ;D
Door geer
#500337
Ja! Hier ook! Vorige week! Wonder!

Doris vrat zo in een keer een hele kippenvleugel op, terwijl alles normaal toch wel heeeeeeeeeel grondig gepureerd moet zijn :o :D
Door Borke
#500632
geer schreef: Ja! Hier ook! Vorige week! Wonder!

Doris vrat zo in een keer een hele kippenvleugel op, terwijl alles normaal toch wel heeeeeeeeeel grondig gepureerd moet zijn :o :D
OK vertel eens hoe je zo ver hebt gekregen?

<even OT - wat een fraai odnerschrift!>
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door