Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
#500120
Dit is de vierde week Carnibarf en ik ben benieuwd of ik op de goede weg ben... Ik vind het nog best ingewikkeld, vooral aangezien ik een nul ben op rekengebied. Willen jullie er even naar kijken? Het is voor 2 honden van ongeveer 27 kilo. Sinds vorige week ben ik naast de kip wat nieuwe diersoorten gaan introduceren (eend en zalm) en dat gaat erg goed. Dus nu ook maar wat meer runderbotten en lamsbotten erbij. De variatie is nog niet helemaal super, maar ik ben volgens mij wel op de goede weg, denk ik... Op- of aanmerkingen zijn welkom. Ik geef niet veel orgaanvlees omdat dat volgens mij wel voldoende in de Carnibest zit, maar pens vinden ze geweldig. Moet ik er misschien toch nog wat orgaanvlees bij doen of niet?

Maandag:
’s Ochtends: 250 gr Carnibest
’s Avonds: 250 gr kippenruggen

Dinsdag:
's Ochtends: 150 gr groentemix met Hüttenkäse
’s Middags of ’s avonds: 500 gr schapenpens

Woensdag:
’s Ochtends: 250 gr Carnibest + rauw ei
’s Middags of ’s avonds: 250 gr lamsribben

Donderdag:
’s Ochtends: 250 gr kopvlees
’s Middags of ’s avonds: 250 gr eendenvleugels

Vrijdag:
’s Ochtends: 250 gr Carnibest + rauw ei
’s Avonds: 300 gr groentemix

Zaterdag:
’s Ochtends: 500 gr kuikenbout
’s Middags of ’s avonds: hele zalmkop

Zondag:
’s Ochtends: 250 gr Carnibest
’s Avonds: runderstrot
Door Lizzy
#500203
Ik heb vooral naar het zelf samengestelde gedeelte gekeken. Want de Carnibest is compleet. Ik tel 5 verschillende diersoorten in je zelf samengestelde deel, dus dat is prima. En ik kom op de volgende percentages :

50,7% vleesbot
13% groentemix
14,5% orgaanvlees
21,7% spiervlees

Ziet er in mijn ogen prima uit!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 25 feb 2006, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sennaruby
#500209
Dank je Lizzy, dan weet ik dat ik op de goede weg ben! Het gaat erg goed, ze hebben geen last van de darmen en ze smullen als gekken! Geweldig om te zien!!

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door