Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door laura
#50014
Als je de website van AHV vergelijkt met die van energique kun je lezen dat je van AHV meer moet geven als van bv bibi of energique.
Waar zit dit verschil in? In de hoeveelheid water? in het gegeven dat bij AHV er alleen vlees in zit zonder granen en groentes?
Iemand enig idee???
Door qyan
#50016
AHV is minder vet, heeft erg veel vleesvocht en bevat veel meer orgaanvlees als spiervlees. stinkt ook enorm.
qyan kreeg het als pup, maar idd, de hoeveelheden die je moet voeren zijn belachelijk!
granen zitten er genoeg in hoor bij AHV! zoals ze erin gaan, komen ze er ook weer uit.
Laatst gewijzigd door qyan op vr 06 feb 2004, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#51193
klopt,,,,
daar hebben ze geen ene bal aan .
van die gele geplette maisvlokken zijn dat denk ik.
ze hebben van ahv ruim 1 kilo per dag nodig las ik.
whaha van carnibest de helft !!!!
dus is het even duur/ goedkoop.
Door Patrica
#51644
Was net op hun website aan het kijken ::), maar zo te horen klinken jullie allemaal niet zo enthousiast.
Dus naar jullie mening is het geen aanrader ?

Ik voer nu van vv Duck en Rodi, maar Higgins krijgt ook nog brokken.
Door ~anna~
#51693
Ik vind Duck geweldig voer ik ga mischien over op Duck.Dat is ook makkelijker te stapelen er zit veel vocht in mischien moet je er daarom meer van voeren ontlasting is erg stevig en compact van Duck.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op ma 09 feb 2004, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#51706
>>Ik vind Duck geweldig voer ik ga mischien over op Duck<<

Sorry maar dit begrijp ik niet ??? ???
Door diana
#51726
pasneer je het langere tijd voert kan je toch paseggen dat je het geweldig vindt ?
ik heb vd zomer voordat ik op vakantie ging een poosje ahv gegeven , omdat ik mijn vriezer niet vol met carnibest durfde gooien vlak voordat ik weg ging.
ze aten het wel op ja.
maar ik vond het er niet uit zien.
zo,n daggie tussendoor zou kunnen , maar nee was de koning te rijk toen mijn vriezer weer vol zat met carnibest na de vakantie
duck heb ik ook ooit geprobeerd had toen alleen Lady nog maar zij lustte het niet.
Door qyan
#51848
[quote="HIGGINS!!!"]
Was net op hun website aan het kijken ::), maar zo te horen klinken jullie allemaal niet zo enthousiast.
Dus naar jullie mening is het geen aanrader ?

Ik voer nu van vv Duck en Rodi, maar Higgins krijgt ook nog brokken.

[/quote]

ik ben nit ondersteboven van AHV.
met de hoeveelheden die ik qyan daarvan moest voeren was ik uurder uit als met carnibest.
en dan te bedenken dat je voor 15 kilo ahv maar 25 euro betaald.
verder had qyan er gewoon slechte ontlasting op, vindt het te veel orgaanvlees bevatten, veel te veel vleesvocht, of nou ja, water dan.
granen die er weer uit komen zoals ze erin gaan, geen gemalen kippenbot.

let wel, er zijn zat honden die het prima doen op AHV.
de fokker van qyan geeft zijn honden het ook en is er weer tevreden over, dus zoveel honden, zoveel mensen, zoveel meningen, etc, etc.
waar de 1 het goed op doet, doet de ander het slecht op.
de enige manier om dara achter te komen is toch verschillende merken proberen en kijken hoe je hond het er op doet ;)
Door Patrica
#51933
Nou 1 ding is zeker, Higgins houd niet van Duck ::)
Behalve de enkelvoudige voeding ( die stop in wel eens in zijn kong ).
Nee meneer laat het gewoon staan,Rodi daar in tegen
( zeker de compleet met pens ) is weg voordat je er erg in hebt :D
Maar ook van Rodi zijn er smaken die hij iets minder vind ( maar deze eet hij wel op ).
Dus wij zitten nog in een uitprobeerfase.
Door qyan
#51972
gewoon uit blijven proberen!
voor qyan moet er echt zo min mogelijk pens in het eten zitten.
hij vindt het gewoon niet lekker en gaat er van aan de race. dus hoe meer spiervlees, hoe beter.
maar andere honden doen weer een moord voor pens.
zoveel honden zoveel smaken ;D
Door Patrica
#51985
[quote="qyan"]
gewoon uit blijven proberen!
voor qyan moet er echt zo min mogelijk pens in het eten zitten.
hij vindt het gewoon niet lekker en gaat er van aan de race. dus hoe meer spiervlees, hoe beter.
maar andere honden doen weer een moord voor pens.
zoveel honden zoveel smaken ;D
[/quote]

Mee eens, we blijven ook proberen hoor :D
Zal eens kijken of een ander merk ook compleet heeft met pens, want ik zal denk ik het best kunnen zoeken in die hoek ::)
Door qyan
#51993
toen qyan nog bibi at was er ook 1 soort die hij liever niet at, vanwege meer orgaanvlees: de bibimix.
misschien dat je die is kunt proberen.
en idd AHV: als je hond het lekker vindt en het er verder goed op doet, dat is toch het belangrijkste, wat anderen ook over dit merk zeggen.
als je ahv probeert neem dan wel de vlees/ pens compleet, die andere is dacht ik pens compleet
Door Patrica
#51997
[quote="qyan"]
toen qyan nog bibi at was er ook 1 soort die hij liever niet at, vanwege meer orgaanvlees: de bibimix.
misschien dat je die is kunt proberen.
en idd AHV: als je hond het lekker vindt en het er verder goed op doet, dat is toch het belangrijkste, wat anderen ook over dit merk zeggen.
als je ahv probeert neem dan wel de vlees/ pens compleet, die andere is dacht ik pens compleet
[/quote]

Hoi Gyan,

Het probleem is dat we hier alles kunnen krijgen behalve Bibi ::)
Dus ik zal met de andere merken uit moeten proberen :)
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie :).
Ik wil zo ie zo eens energique uit gaan proberen, kijken wat meneer daar van vind 8)
Door qyan
#52002
light variant van carnibest bevat ook meer orgaanvlees. misschien wel lekker om te gebruiken voor de afwisseling ;)
Door ~anna~
#52123
Daarom is het ook moeilijk als iemand vraagt wat is beter merk dit of merk dat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door