Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#499050
zo eet ie dagen slecht, en zo eet ie onderhand je vingers op als je niet snel genoeg bent.
Vanmiddag toen ik de porties voor komende week aan het snijden was, heeft ie behoorlijk wat weggebietst.
En nu, een paar uur later, kotst ie zowat alles weer uit ::)
te snel gegeten, te grote stukken doorgeslikt denk ik.
tssssss stomme kat
ik was al blij dat ie zoveel had gegeten spuugt ie bekant alles weer uit.
(de rodi pens van vanochtend is er niet uitgekomen)
Ik zal de buuf maar opdragen om het vlees in nog kleinere stukjes te snijden.
Laatst gewijzigd door jeanne op do 23 feb 2006, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#499249
Kleinere porties en vaker eten geven en alles goed in kleine stukjes verdelen, of zulke grote stukken geven dat het niet in te slikken is zonder te kauwen.
Het blijft een kat he....
#499266
hij heeft zojuist weer gespuugd :-\

hij had daarstraks nog wat gegeten en het komt er weer uit :-\
morgen toch maar eerst even naar de da voordat we op vakantie gaan???????????
ik maak me toch wel lichtelijk zorgen hoor.
heerst er soms een of ander virus?
verschillende honden van de bassetgroep zijn ook aan de kots namelijk.
ik zal de buuf opdragen het vlees goed klein te snijden.
#499283
Katten kunnen nogal eens gevoelig op de maag zijn. Ik heb er drie rondlopen en vind regelmatig een flats zonder dat ik weet van welke kat het afkomstig is. Ik maak me er maar niet te druk om, tenzij het echt de spuigaten uit loopt.
#499289
hij eet wel met smaak zijn eten op vandaag,
alleen komt aller er ook weer uit.
wat denk jij, zou ik beter even langs de da gaan voordat we een weekje weg gaan?????????
hoewel ik de buuf wel vertrouw hoor, dat is een echt kattenmens en ze is helemaal gek met Sjonnie.
maar ik maak mezelf misschien wel te veel zorgen??
pfffffffffffffffffffffffffffffff
#499313
Ik zou nu lekker gaan slapen en morgenochtend beslissen wat je doet. Voor mij is 1 of 2 keer kotsen niet direct reden tot bezorgdheid, maar als je met vakantie gaat kan ik me voorstellen dat het je niet lekker zit.
#499452
jeanne schreef: hij staat nu de ontbijttafel op te ruimen, dus zo ziek zali e wel niet zijn.
raar beest.
Je weet het hè? Alle katten zijn raar. Als ze normaal zijn dan is het pas echt raar. ;)
#499599
AstridStraver schreef: Ik zou naar de dierenarts gaan, als je op vakantie gaat. Anders zit je buurvrouw met de problemen...
hij heeft vandaag normaal gegeten
ik denk dat ie te veel geschrokt heeft en te grote stukken gisteren.
en ik vertrouw de buuf voor 200%, ze heeft zelf ook katten en is een echte kattengek ;)
ze heeft ons nummer voor het geval er iets ergs mocht zijn.
vorige keer toen we thuiskwamen lag de kamer bezaaid met nieuwe kattenspeeltjes, want ze vond Sjonnie zo'n leuk poesje en ze heeft uren met hem zitten spelen :)
#499610
Zou me ook niet al te druk maken hoor Jeanne; katten kunnen zomaar, schijnbaar zonder reden hun hele maag leegkiepen. Zipper vorige week nog, op de tafel :-X En je buuv heeft je tel. nummer toch? En genoeg verstand van katten om te kunnen zien als het echt niet goed gaat? Ga maar lekker op vakantie :D Veel plezier!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door