Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#499573
Hallo,

Heeft er iemand hier ervaring met een reinigingskuur met Trias van Heel? Dit zijn 3 flesjes met Reneel, Hepeel en Lymphomyosot, homeopatisch geneesmiddel. Ik zou dan 15 druppels door zijn drinkwater moeten doen per dag per flesje.

Lymphomyosot wordt toegepast ter bevordering van de lymfedoorstroming en bij wateropstapeling in het weefsel ten gevolge van stofwisselingsstoornissen.

Reneel wordt toegepast als ondersteunde behandeling bij aandoeningen van de urinewegen

Hepeel wordt toegepast bij lever en gal klachten

Deze 3 bijelkaar zorgen dan voor de reiniging.
#499588
Lymphomyosot wordt gebruikt bij lymfatisme (neiging tot overontwikkeling van de lymfatische organen), neiging tot oedeemvorming en vatbaarheid voor infecties.

Niet te gebruiken bij schildklieraandoeningen, zonder medisch advies.

Reneel wordt gebruikt bij ontstekingsprocessen in de afvoerende urinewegen met of zonder steenvorming.

Hepeel wordt gebruikt bij primaire en secondaire leverfunctiestoornissen en leverbeschadiging.

Ik vind het nogal een heftig reinigingsmiddel (de 3 tenzame). Moet je dit volgens een homeopathisch therapeut gebruiken?
#502216
Ik heb zelf een keer een soortgelijke kuur gedaan van Sanopharm en ik was zo ziek als een hond. En dit heeft wel even geduurd ook.... Ik weet niet waarom je deze kuur wilt volgen, wat de problemen zijn? Maar ik zou zeker heel voorzichtig beginnen (zoals Tannetje al aangeeft: met een lagere dosering) of een andere (zachtere) reinigingskuur gebruiken.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door