Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#498250
Hai!

Sinds een paar maaden voeren wij de honden nog maar 1 keer daags, en dan zoveel mogelijk op onvoorspelbare tijden.

Echter de laatste tijd "fluiten" Sunday's darmen af en toe. Ik weet niet goed hoe je het moet omschrijven, maar 't lijkt op dat geluid als je lucht door een smal kiertje van een ballon laat ontsnappen.
Laatsr was het een keer zo hard, dat ik 's nachts wakker werd, omdat ik dacht dat een kat naast mijn bed zat te miauwen :o

Hij heeft verder prima ontlasting, niets op aan te merken zelfs. Het is ook niet altijd, maar om de paar dagen/weken.

Kan dit te maken hebben met dat we nu nog maar 1 keer daags voeren? Of is er iets anders aan de hand.....
#498283
[quote="Femke"]
Hai!

Sinds een paar maaden voeren wij de honden nog maar 1 keer daags, en dan zoveel mogelijk op onvoorspelbare tijden.

Echter de laatste tijd "fluiten" Sunday's darmen af en toe. Ik weet niet goed hoe je het moet omschrijven, maar 't lijkt op dat geluid als je lucht door een smal kiertje van een ballon laat ontsnappen.
Laatsr was het een keer zo hard, dat ik 's nachts wakker werd, omdat ik dacht dat een kat naast mijn bed zat te miauwen :o

Hij heeft verder prima ontlasting, niets op aan te merken zelfs. Het is ook niet altijd, maar om de paar dagen/weken.

Kan dit te maken hebben met dat we nu nog maar 1 keer daags voeren? Of is er iets anders aan de hand.....
[/quote]
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van zijn maag. Kai heeft dat ook een paar dagen gehad. En het was echt een heel hard fluitend geluid en hij liet daarbij ook niet zo lekker geurende windjes ::) Heeft Sunday daar ook last van?
En misschien kan het ook zijn dat hij idd moet wennen.
#498288
[quote="Laura2004"]
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van zijn maag. Kai heeft dat ook een paar dagen gehad. En het was echt een heel hard fluitend geluid en hij liet daarbij ook niet zo lekker geurende windjes ::) Heeft Sunday daar ook last van?
En misschien kan het ook zijn dat hij idd moet wennen.
[/quote]

nope, hij laat er gelukkig niets bij vliegen ;)

Het vreemde is, dat ik het ene halve dag hoor, en dan een hele tijd niet......
#498675
Tara heeft ook wel eens last van "piepende" darmen/buik. Bij haar komt dit (ben ik ook sinds kort achter) omdat haar maag dan te leeg is. Normaal gaf ik haar 's avonds voor het laatst rond 18.00 eten, en dan begonnen 's nachts haar darmen/buik ook te piepen/fluiten, ook zo dat je er wakker van werd. Nu ik haar 's avonds later eten geef, ik het over.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door