Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Valerie*
#497911
moet je het water ook ff weghouden na een kippennek gegeten te hebben? en voor hoelang?
in de bieb staat nml alleen bij grote recreatie botten
Door Laura2004
#497921
Ik haal nooit het water weg. Ik vind dat niet kunnen. Ik vind dat een hond moet kunnen drinken wanneer hij/zij dat wil. ;)
Door Mevroi Kruim
#497925
Nou, als ze zich echt klem gevroten hebben haal ik de waterbak wel ff weg. En ook als ze een maaltijd van veel bot gehad hebben. Maar na een kippennek ... neuh, lijkt me geen probleem.
Door Laura2004
#497928
Ik heb nog nooit de waterbak weggehaald. Mijn honden drinken gewoon waneer ze willen. Ook na een flinke bottenmaaltijd, maar ze hebben nooit de neiging om na het eten te drinken. Er wordt hier zowiezo nauwelijks gedronken. Buiten uit de sloot en plassen wel regelmatig.
Door Lizzy
#497991
Nee hoor, ik haal de waterbakken hier ook niet weg. Nooit eigenlijk. Ik zou alleen niet toestaan als ze heeeeeeel veel drinken wanneer ze gemalen vlees + een relatief kaal bot hebben gegeten. Ook dan mogen ze wel even wat lebberen, maar geen halve waterbak leeg drinken.
Door Filou
#498022
ik haal de drink bak ook niet weg... maar als filou na een botmaaltijd teveel zou willen drinken, dan hou ik hem wel tegen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door