Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#497466
Ik heb een hondje in de praktijk met Leishmaniosis en wil haar graag behandelen met Glucantime.
Nu heb ik in het verleden wel eens gehoord dat er iemand is die het goedkoop in Spanje kan bestellen. Is dat zo? Bij wie moet ik dan zijn?
Baasje heeft niet zoveel geld.
Door Helen
#497468
Hitam schreef: Ik heb een hondje in de praktijk met Leishmaniosis en wil haar graag behandelen met Glucantime.
Nu heb ik in het verleden wel eens gehoord dat er iemand is die het goedkoop in Spanje kan bestellen. Is dat zo? Bij wie moet ik dan zijn?
Baasje heeft niet zoveel geld.
Op het hondenforum zit een man. Ik geloof dat hij Wil heet en hij woont in Spanje. Hij heeft ooit veel over de ziekte verteld en ook dat de medicatie in Spanje veel en veel goedkoper is dan hier. Misschien kan je hem daarover mailen? Ik zal hem ff zoeken voor je op het hondenforum.
Door Rosita
#497523
Ja hij schrijft dat Glucantime in Spanje wel te krijgen is, en dat hij deze zonder problemen kan opsturen als iemand dat wilt. Iemand die hier meer over wil weten hoeft hem slechts te Pb-en.
Door mutsie
#497575
ships, heb het nog niet eerder gezien.

Willy zit bij dierenhulp Cadiz, of via stichting AAI.

Als je erge haast hebt, heb ik nog enkele doosjes hier staan met ampullen.(lelystad)
Dan kan ze het desnoods over laten komen anders zit er weer een week tussen.

Ik heb Jesse behandeld met glucantime/allupurinol.

Karin
Door mutsie
#497583
Ja, ik heb hier nog 4 doosjes a 5 ampullen(5 ml).
En houdbaar tot 12/2008.

Ze kosten ca. € 12,00 per doosje.

Willy kon ze geloof ik nu nog goedkoper krijgen.
Wellicht kan ze de allopurinol er ook bij bestellen, is ook veel goedkoper daar.

Ze kan het bij me ophalen, of ik stuur het op.

Ik zou wel graag t.z.t. weer 4 doosjes retour krijgen in geval dat de ziekte bij Jesse weer de kop op steekt.

Fijn dat jij in ieder geval wil behandelen met glucantime,
dat komt niet veel voor.

Karin
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door