Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gertruida.
#495340
Hallo , onze cavalier Liselotte is zwanger , maar.nu sinds vrijdag spuugt ze zo veel , ze krijgt energique komt er uit , gisteren lamshart met kip dat ging wel maar vanmorgen was het weer mis . Weten jullie misschien wat we kunnen geven , en ze kijkt met grote ogen van jullie schuld dat ik zwanger ben , groetjes Gertruida .
Door Lizzy
#495341
Ach gossie, wat zielig! Oh, welkom trouwens, op Barfplaats! Ik heb vernomen dat Okugest van VSM ook bij zwangerschapsmisselijkheid helpt. En je kunt dit ook aan een zwangere hond geven. Je kunt tot 6 tabletten per dag geven. Okugest is te koop bij de drogist.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 19 feb 2006, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door irmaa
#495385
Hoi,
Toevallig was het gisteren hier ook (zeer hevig) spugen geblazen , onze zwangere leonberger (nog 2 weken te gaan) had er ook last van evenals een andere hond van mij, waarschijnlijk toch een virusje want bij ons komt het op het ogenblik meer voor. Ik heb Sophie ook Okugest gegeven, het is weer over.
Prima spul dus ;D
gr irma
Door Gertruida.
#496998
Wij zijn bijna de wanhoop nabij met Liselotte , spugen is over maar ze wil sinds vrijdag vrijwel niets meer eten , geen vlees,kip, ei, brokken, hart, brood, rijst soms een heel klein stukje toast ,wie van jullie kan advies geven wat te doen . En ook kan het kwaad nu ze zwanger is dat ze niet eet voor de ongeboren pups .Dierenarts zegt kijk het nog even aan .groetjes Gertruida .
Door Ine
#497136
gertruida schreef: Wij zijn bijna de wanhoop nabij met Liselotte , spugen is over maar ze wil sinds vrijdag vrijwel niets meer eten , geen vlees,kip, ei, brokken, hart, brood, rijst soms een heel klein stukje toast ,wie van jullie kan advies geven wat te doen . En ook kan het kwaad nu ze zwanger is dat ze niet eet voor de ongeboren pups .Dierenarts zegt kijk het nog even aan .groetjes Gertruida .
Ze teert nu in op zichzelf.
Zou het door een virusje kunnen komen?
Hoe lang moet ze nog?
Door Gertruida.
#497233
Liselotte is nu 4 weken zwanger en ik heb Okugest gegeven ze spuugt niet meer maar heeft geen zin in eten . Vrijdag word er echo gemaakt dus dan weten we meer . groetjes Gertruida .
Door Erna
#497239
Guurt, geen paniek!

Dit komt veel vaker voor bij drachtige teefjes. Soms geven ze even hun eten over en vaak eten ze gewoon een paar dagen niet of slecht. Doen ze bij ons vrijwel allemaal.

De bassets zijn echt erg daarin. Toen Sebas drachtig was at ze gewoon 4 dagen niet. Had ze geen trek.

Je moet natuurlijk wel uitsluiten dat ze echt iets mankeert maar normaal gesproken schijnt dit normaal drachtige teven gedrag te zijn. Maar het kan je als eigenaar tot wanhoop drijven.
Door K@rin
#497248
Welke datum is ze gedekt ?
Dan zal ik je een kalender toesturen met wat je te wachten staat bij een drachtige teef ;)
Door Erna
#497252
Karin & Pyrs schreef: Welke datum is ze gedekt ?
Dan zal ik je een kalender toesturen met wat je te wachten staat bij een drachtige teef ;)
Oww die wil ik ook wel Karin. Altijd handig.
Door Ine
#497259
Erna schreef: Oww die wil ik ook wel Karin. Altijd handig.
Ja, ikke ook, al heb ik voorlopig niets drachtig! ::)
Door karin2
#497290
hoi geertuida
als de moeder verder niks mankeert zou ik me geen zorgen maken om de pups
die krijgen(nemen) hun voeding wel.
is waarschijnlijk tijdelijk moeders gaat echt wel weer eten binnen een paar dagen
Door Gertruida.
#497506
Nu moeders Liselotte heeft zowaar vandaag een half gekookte kipfilet gegeten en 3 brokjes , het is er in gebleven dus hopen dat het morgen weer beter gaat , groetjes Gertruida .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door