Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#496859
Hoe doen mensen met honden met een baardje dat. Na het eten, wat doe je met het baardje? Schoonmaken of niet en zoja, hoe, waarmee? Ik heb de Lagotto weer als logeetje en hij geniet van zijn eten maar er blijft toch wel veel aan zo'n baardje plakken. Hij rook nog dagen naar de zalm na z'n zalmkopmaal :P
Door Antonia
#496867
Mijn Ieren hebben een sik. Ik poets die echt niet iedere dag uit. Twee keer in de week is het hier borsteluurtje, dan neem ik de sikken ook onder handen.
Verder wordt er onderling ook nog wel aan de bekken gelikt.
Door Borke
#496868
Ik zou de trimster vragen om een BARF modelletje, maar dat kan natuurlijk niet met een logee ;D
Door tieneke
#496871
AstridStraver schreef: Ik zou de trimster vragen om een BARF modelletje, maar dat kan natuurlijk niet met een logee ;D
Zal de eigenaar leuk vinden ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#496881
bas rouge schreef: Hoe doen mensen met honden met een baardje dat. Na het eten, wat doe je met het baardje? Schoonmaken of niet en zoja, hoe, waarmee? Ik heb de Lagotto weer als logeetje en hij geniet van zijn eten maar er blijft toch wel veel aan zo'n baardje plakken. Hij rook nog dagen naar de zalm na z'n zalmkopmaal :P

Even goed afnemen met een lauwwarme lap. Ik gebruik er soms (met vis e.d) wat droogshampoo bij, dat geeft dan een iets frisser luchtje af.
Door bas rouge
#496883
Angelique schreef: Even goed afnemen met een lauwwarme lap. Ik gebruik er soms (met vis e.d) wat droogshampoo bij, dat geeft dan een iets frisser luchtje af.
Oh, okay, ga ik dat doen, dank. Ennuh barfmodelletje.... nee, vindt de eigenaar zeker te weten niet okay. Hij is veel te trots op het snorrebaardje van zijn hondje :D
Laatst gewijzigd door bas rouge op ma 20 feb 2006, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~Joke~
#496918
Ik doe nooit iets aan de baarden en snorren van mijn honden. Spike de oudste maakt zelf zijn bek schoon aan de deurmat. Ik ruik en zie nooit iets aan hun baardjes ook niet als ze pens of vis hebben gegeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door