Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door margreet
#496369
Bram heeft nogal last van zijn hormonen zeg maar,in het weekend was hij niet weg te slaan bij kaatje en af en toe behoorlijk irritant :-\
Nu had ik hier gelezen dat ik hop moest geven en dat het mss kon helpen.
Ben ik net naar de etos en kruidvat geweest,hebben ze alleen maar combi's zeg maar,dus met valeriaan en melisse etc.
Is dit wat jullie bedoelen of moet ik verder zoeken ???
Door Audrina
#496372
Ik weet niet of je ook iets van de Tuinen of een ander soort kruidendrogist in de buurt hebt, maar o.a. van Vitotaal verkopen ze capsules met alleen Hop en verder zit er niks in.
Door margreet
#496410
Audrina schreef: Ik weet niet of je ook iets van de Tuinen of een ander soort kruidendrogist in de buurt hebt, maar o.a. van Vitotaal verkopen ze capsules met alleen Hop en verder zit er niks in.
Dank je wel,ga ik morgen even naar de stad voor de tuinen ;D
Vond al die andere kalmerende middeln erbij een beetje teveel van het goede ;)
Door "inge"
#496448
Dat is wel toevallig, Music was donderdag ook helemaal g..l op Kaatje!! Hij kroop er zowat IN. Zou ze binnenkort loops worden?
Door margreet
#496467
garicha schreef: Dat is wel toevallig, Music was donderdag ook helemaal g..l op Kaatje!! Hij kroop er zowat IN. Zou ze binnenkort loops worden?
nee denk het niet,met de Kerst pas geweest ;D
Door Mevroi Kruim
#496483
Je zou ook ff in mijn tuin kunnen komen snoeien 8)
Wat een ellende die hop! Niet uit te roeien! En ik klust geen bier :P
Door margreet
#496515
Kruimel schreef: Je zou ook ff in mijn tuin kunnen komen snoeien 8)
Wat een ellende die hop! Niet uit te roeien! En ik klust geen bier :P
Kijk als goede bekende van me,zou je ook ff alles kunnen plukken,stampen en op kunnen sturen :P
Door Mevroi Kruim
#496619
Heb je ook weer gelijk in :-*
Tis dat het nog niet echt groeit op het moment ...
Welk onderdeel heb je nodig trouwens? Blad, stengel, scheuten, hopbellen?
Door "inge"
#496626
Ik kan er niets aan doen maar ik vind de naam HOP zo idioot voor wat het zou moeten doen. Er voor zorgen dat je reu niet steeds wil "hoppen" ??
Door Ine
#496791
garicha schreef: Dat is wel toevallig, Music was donderdag ook helemaal g..l op Kaatje!! Hij kroop er zowat IN. Zou ze binnenkort loops worden?
Mijn eigen Joop is weg van Lisa op het moment, die zou ook loops moeten worden, maar Kaatje is het echt in december geweest :-\
Maar ja, ze is natuurlijk wel een enorm lekker ding, zeg nou zelluf! 8) ;D ;D ;D
Door margreet
#496962
Ine schreef: Mijn eigen Joop is weg van Lisa op het moment, die zou ook loops moeten worden, maar Kaatje is het echt in december geweest :-\
Maar ja, ze is natuurlijk wel een enorm lekker ding, zeg nou zelluf! 8) ;D ;D ;D
Ja oké,ze is natuurlijk aantrekkelijk,maar ik denk dat ze het ook niet prettig vindt om de hele tijd haar broer achter haar aan te hebben als we straks een week bij elkaar zijn 8)
Door margreet
#499464
OK WIE stuurt mij een potje hop ??? ???
Heb nu alle zaakjes in Vlaardingen zowat gehad, zelfs de Tuinen,maar GEEN hop :'( :'(
Door Audrina
#499470
In Delft bij Kruiderij Minerva in Winkelcentrum de Hoven hebben ze hop. Ik weet niet of dat ver weg is voor je, anders wil ik het ook wel voor je halen en opsturen. Alleen zit dat in potjes en ben je voor zo'n *piep* potje iets van 5 euro nog wat verzendkosten kwijt. :o

http://www.kruiderijminerva.nl/
Laatst gewijzigd door Audrina op vr 24 feb 2006, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
#499492
Hoi bedankt voor het adres,ik zie op de site dat er ook één in de koningshoek in maassluis zti,is voor mij nog dichterbij,kijk ik daar even ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door