Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#494193
die middelste lijkt wel een dorade, maar ik weet het niet zeker (dat is trouwens echt super lekkere en dure vis) en van de rest heb ik geen idee, als ze intact zouden zijn dan zou ik ze misschien wel herkennen :-\ Maar het ziet er goed uit, nu maar hopen dat ze het lekker vinden. ;)
Door Joshii
#494482
rechtsboven is de kop van een schol ( platvis, zo één met oranje stippen) en de onderste lijkt me een wijting..voor de rest ???..wie het weet mag het zeggen
Door Antonia
#495123
FuzzyFriends schreef: rechtsboven is de kop van een schol ( platvis, zo één met oranje stippen) en de onderste lijkt me een wijting..voor de rest ???..wie het weet mag het zeggen
De bovenste lijkt een zeebaars, de middelste een zeekarper ook wel schoensmeer genoemd en de onderste zeker een wijting, de kop lijkt van een schol of een bot.
Door Antonia
#495347
Marielle schreef: Zijn die allemaal goed om te geven?
Bij de zeebaars wel eerst even de rugstekels verwijderen, voor de rest kan je alles prima geven.
Door Antonia
#495360
RuBep schreef: en wat is dit?
Afbeelding
Dit is rode poon. Ik weet niet of ik dat aan mijn honden zou geven. Het lijf van de vis wel, maar de koppen bevatten "pootjes" die erg harde graten bevatten.
Door Joshii
#495362
Rode poon, zou ik persoonlijk niet geven. Of anders in elk geval de stekels goed verwijderen!!
In die stekels zit gif, als je daar met je hand tegenaan komt heb je in no-time een hele dikke opgezette hand. Ik wil niet weten wat dat in de keel van een hond doet....
Je kunt dus de stekels verwijderen, maar ik zou het niet doen...denk dat er voldoende andere vissoorten zijn die je kunt voeren.
Door Antonia
#495389
FuzzyFriends schreef: Rode poon, zou ik persoonlijk niet geven. Of anders in elk geval de stekels goed verwijderen!!
In die stekels zit gif, als je daar met je hand tegenaan komt heb je in no-time een hele dikke opgezette hand. Ik wil niet weten wat dat in de keel van een hond doet....
Je kunt dus de stekels verwijderen, maar ik zou het niet doen...denk dat er voldoende andere vissoorten zijn die je kunt voeren.
Helemaal mee eens, ik zou ook liever het zekere voor het onzekere nemen en deze koppen niet geven. Net wat je zegt, er genoeg ander aanbod.
Door karin2
#495394
Antonia schreef: Dit is rode poon. Ik weet niet of ik dat aan mijn honden zou geven. Het lijf van de vis wel, maar de koppen bevatten "pootjes" die erg harde graten bevatten.
ja hierom dus :de koppen lijken mij erg hard en stekelig :-\
Door Elizaw
#495741
o weer wat geleerd, heb ze nl al verschillende keren gegeven :-[ :-[ook aan onze kleinste hond :-[
Het is overigens wel goed gegaan, maar dan gooi ik ze voortaan weg, dit zit meestal tussen het visafval wat ik gratis krijg :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door