Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Madera
#493168
kan iemand mij vertellen wat allemaal symptomen kunnen zijn van ontgiften??

alvast bedankt!
Door Truus
#493569
[quote="*marianne*"]
thanx zoiets zocht ik dus!! had al geprobeert met zoeken maar dit had ik dus niet gevonden!!!
[/quote]
Als je maar lang genoeg hier rond loopt, weet je snel de weg ;) ;D.
Door Hilje
#493634
dat ontgiften...kan dat ook nu ik ben overgegaan van Energique op Carnibest?
Rimpel heeft zulke vieze oren en zijn poep is sommige dagen echt aan de dunnige kant...
Verder doet hij het er erg goed op...hij vreet het graag en likt praktisch niet meer aan zijn poten.
Kriebels en jeukerig als we bijvoorbeeld zijn tuigje omdeden heeft hij ook niet meer...

We hebben kip en granen nu dus helemaal uitgebannen....en zijn weer zalmolie aan het geven..de gedragspeut en zijn vrouw hebben al een paar keer gezegd dat hij er zo anders uitziet haahhahaa!
Donkerder in kleur van zijn vacht...gewoon beter of zo...we kunnen er de vinger nog niet helemaal op leggen..maar het is in ieder geval beter..

Apart eigenljk....hij had al Energique en was dus vers gewend..nu op de CB gaat het gewoon nog beter!
Gebruikersavatar
Door Madera
#493874
luck ruikt nu een stuk sterker dan eerst en heeft troepies bij zijn ogen.. dit zijn toch allebei tekenen van ontgiften?? zoja hoop ik dat ie er evensnel weer vanaf is als dat ie t gekregen heeft!
Door andres
#500570
[quote="*marianne*"]
luck ruikt nu een stuk sterker dan eerst en heeft troepies bij zijn ogen.. dit zijn toch allebei tekenen van ontgiften?? zoja hoop ik dat ie er evensnel weer vanaf is als dat ie t gekregen heeft!
[/quote]

Dat hoop ik ook voor je maar het is een natuurlijk proces dat geduld vraagt. Wij zijn begin januari overgeschakeld. Het gaat steeds beter met onze hond maar wel in kleine stapjes. De ene hond doet er weken over en de andere maanden. Er zijn mensen hier op barfplaats die een halfjaar tegen ontgiftigingsprocessen aan hebben gekeken voor dat het de goede kant uit ging.
Gebruikersavatar
Door Madera
#500631
het enige wat ik nu nog aan m merk is dat ie nog wat prut uit zn oogjes heeft, maar verder heeft ie nergens last meer van, en die prut wordt ook minder! in t begin had ik dagen dat ik elk uur prutjes weg kon vegen, nu kan t nog maar 1 a 2 (hooguit 3) keer per dag!
Door Joshii
#500881
Fred staat nu 7 weken op vers en heeft ook nog dagen dat hij flink prut in z'n ogen heeft. Bij uka is dit helemaal niet geweest, het verschilt dus heel erg per hond.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door