Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Peet
#48529
Gisteravond de eerste semi-Barf maaltijd voor Beau en Tunja gemaakt. Verse schapepens met wat extra rundvlees, gepureerde wortel + appel, hapje fytomix en de pillenboel erdoor gemikt.

Resultaat Beau: schrok-schrans-schrok-lebber-slik-burp....schraap-schraap.....(met een schuin oog naar Tunja...of ze al klaar is...) Echte vent!

Tunja: hmmmm...interessant...voorzichtig hapje.....Lekker!!! Maarree...die oranje troep smeer je maar in je haar.....'k ben geen konijn.....!!
Madam lust haar groente niet.......
(Beau blij!!! ;D)
Peet
Door Lizzy
#49363
Hoi Peet, ziet er goed uit hoor! Maar misschien dat je voor jouw Tunja nog wat moet oefenen met de groentemix!! Mijn honden zijn gek op komkommer. Als ik een mixje maak van komkommer + courgette + teentje knoflook + worteltje + plukje waterkers: dan vreten ze mijn vingers er bij op! Je zou kunnen kijken of Tunja dat ook lekker vindt. En zo niet: kun je het altijd mengen met de pens en wedden dat ze het dan wel eet :D!
Groetjes, Lizzy
Door Peet
#49589
Ik meng het er ook doorheen, maar ze is erg handig ... >:( ze prutst de groentjes er gewoon tussenuit....
ook als ik Beau bijv stukjes appel of paprika geef (is 'ie echt dol op)..dan trekt zij een vies gezicht...."smeer die rommel maar in je haar". .....

Maar het is niet erg, want ze is gelukkig dol op de fyto-mix, dus ik zorg er wel voor dat ze daarmee haar groentjes binnenkrijgt....

(haha....ze wordt ineens gewoon een verwend dametje...nou, van mij mag ze hoor...) ;D
Peet
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door