Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door daigo
#492524
Na maanden getobt te hebben met onze kat die alsmaar aan de diarree was :o echt het kwam eruit als water gewoon niet normaal meer... van de DA middeltje dit geprobeert en middeltje zus...prikken gehad en ga zo maar door..... Gelukkig bleef hij zelf gewoon levendig zat maar echt lekker voelde hij zich natuurlijk niet. Andere brokjes ook nog geprobeerd maar niks hielp :'(
Toen ben ik maar is gaan zoeken op het internet en over carnibest gaan lezen, en hij krijgt het nu ruim een weekje. De eerste dag keek hij me aan van "jak wat geef je me nou toch te eten" :( een beetje geproefd uit eindelijk maar veel had hij er niet van gegeten, de tweede dag at hij gelukkig gewoon zijn portie op en de derde dag ...jawel :D :D hij had een normaal drolletje liggen... zijn oogopslag is helemaal verandert en is gewoon helemaal weer onze kat zoals hij was. Hij schreeuwt nu moord en brandt om het vlees gewoon niet normaal meer hoe lekker hij het nu vindt. Dus wij zijn echt overtuigd van carnibest het is gewoon echt super ;D ;D
Door tessa
#492563
Hee, da's mooi zeg, hopelijk blijft het zo, fijn dat ie het wil eten, want met katten is dat nou juist het probleem.
Als hij weer aan de diaree zou gaan kun je misschien probiotica door de carnibest doen, zou trouwens misschien toch wel goed zijn om het nu al te doen, het maakt de darmflora weer gezond! :)
Door daigo
#492686
tessa schreef: Hee, da's mooi zeg, hopelijk blijft het zo, fijn dat ie het wil eten, want met katten is dat nou juist het probleem.
Als hij weer aan de diaree zou gaan kun je misschien probiotica door de carnibest doen, zou trouwens misschien toch wel goed zijn om het nu al te doen, het maakt de darmflora weer gezond! :)
Hij heeft voordat we aan de carnibest begonnen, twee weken lang probiotica gehad, want op een gegeven moment had hij zoveel medicijnen gekregen ( was ik niet blij mee, maar je moet iets) dat zijn hele lichaampje vol zat met troep en na natuurlijk antibiotica kuren er geen goed darmbacterietje meer te vinden was.

Maar ik ben nog nooit zo blij geweest om een normaal drolletje te zien ;D ;D
Laatst gewijzigd door daigo op wo 15 feb 2006, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#500335
Goed om te horen! Hier heb ik hetzelfde meegemaakt. Zeker een jaar aan het tobben geweest met diarree bij de poes. Nu met vers voeding niet meer. Ook de andere merken KVV en sinds vandaag ook kluiven( :P ) blijft het goed gaan.

Geef je slimme kat maar een dikke knuffel!! :-* :-*
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door