Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marius
#488935
Hallo

Ik ben sinds kort overgestapt op kvv en mijn honden zijn hier verzot op! Daarvoor kregen ze brokken, maar door hier op het forum vanalles te lezen, moest ik niet veel meer weten van brokken en ben ik overgestapt.

Mijn honden zijn jullie daar hééél erg dankbaar voor!!

Heb toch nog een klein vraagje. Hoelang duurt voor je ziet of je honden het goed doen op kvv? Moet wel zeggen dat na een week hun ontlasting al veel compacter is.
Door Laura2004
#488941
Wat fijn dat je honden er zo van genieten :D
Bij sommige honden zie je het binnen een week al dat ze het er goed op doen en bij sommige honden duurt het veel langer. Bij één van mijn honden heeft het 9 maanden geduurd voordat het goed ging. Maar mijn hond had hele erge gezondheidsklachten, zij is denk ik een uitzondering. Bij mijn andere twee honden zag ik het resultaat ook al na 1 of 2 weken. ;)
Door bloemetje
#489023
Mijn hondje had jeukklachten. Dat duurde wel een week of 8 voordat ik verandering zag.
Wat ik wel direct zag was idd de ontlasting die veel beter was en hij at :o!!
Zomaar uit zichzelf en met veel plezier ;D
Door Debora
#489206
Mijn hond had niet echt klachten maar ik besloot toch over te gaan op kvv en daar is niet alleen zij me erg dankbaar voor ;D (logeetjes zijn er zo dol op dat ze er voor gaan dansen :P)
Door guillaumeo
#491293
Hier nog zo een tevreden overstapper. Ravel is vanaf vrijdag ineens overgegaan van brokken (met allerlei extra's) op duck lam en rijst (met visolie en af en te een rauw ei). Vanaf de eerste maaltijd is hij er helemaal weg van. En wat de ontlasting betreft: vanaf de eerste dag geen enkel probleem. Ik heb barfplaats ontdekt doordat ik een paar dagen thuis was met griep. Ravel vindt dat de beste griep die ons ooit overkomen is! :)

groeten,

guillaume
Door guillaumeo
#491311
Nou, dat ben ik ook! Maar ik heb straks al aan Peet bericht, dat ik hoe dan ook tevreden ben met de overstap. Ik zie gewoon welk plezier ik Ravel met de overstap heb gedaan! Hij is van zijn leven nog nooit geinteresseerd geweest in de diepvries, maar nu wel! ;D

Nog sterker: hij heeft nog nooit iets van het aanrecht gepikt, maar nu scherm ik het bevroren vlees op het aanrecht af, omdat ik bang ben, dat hij het bevroren ervan af haalt! ;D ;D
Door Laura2004
#491469
[quote="guillaumeo"]
Nou, dat ben ik ook! Maar ik heb straks al aan Peet bericht, dat ik hoe dan ook tevreden ben met de overstap. Ik zie gewoon welk plezier ik Ravel met de overstap heb gedaan! Hij is van zijn leven nog nooit geinteresseerd geweest in de diepvries, maar nu wel! ;D

Nog sterker: hij heeft nog nooit iets van het aanrecht gepikt, maar nu scherm ik het bevroren vlees op het aanrecht af, omdat ik bang ben, dat hij het bevroren ervan af haalt! ;D ;D


[/quote]
Echt super dat je zo enthousiast bent!! :D ;)
Door judith1967
#491898
IK ben overgegaan op Kvv omdat mijn ene hond(at toen nog ckd van de d.a.)onztettend ging galspugen en zijn vacht werd ontzettend dof van de brok.Binnen 2 weken was zijn vacht weer mooi diepzwart en glanzend.binnen een week was het spugen over.
Door SabenJin
#492370
Ik ben het helemaal met je eens. ik ben laatst bij de dierenarts geweest en die wou haar gebit even zien. zijn mond viel gewoon open en vroeg of ik er wat aan deed. nou, niet dus, niets van die onzin als tanden poetsen. Haar tanden zien er gewoon mooi gaaf en wit uit. ook glimt haar vacht ontzettend mooi. Het is gewoon super, hier geen brokken meer!!
Door Marius
#492548
Ja hier krijgen ze ook geen brokken meer hoor. Je ziet ze zo verandere vind ik met de kvv.
Door Cath
#492688
Vanaf pup ben ik brokken en kvv gaan geven ,en langzaam begonnen met wat vlees en kip .
En nu eet ze alles en is verzot op vlees botten :P
Brokken worden nu niet meer gegeven ;) :)
Laatst gewijzigd door Cath op vr 17 feb 2006, 02:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#493581
De kleine keuteltjes is het begin en dan een betere vacht, schoon gebit, meer weerstand, (minder d.a.kosten) ze ruiken lekkerder maar vooral een blije hond. Wacht maar af...het resultaat komt vanzelf ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door