Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jack fido
#491934
Hallo,
Mijn Jack Russel van 15 jaar oud heeft sinds zes weken vers voer. (Carnibest natuurvoer) In het begin vond hij het heerlijk..maar sinds deze week hebben we een nieuwe partij opgehaald. Van deze nieuwe partij wil hij niet eten. We merken niet dat er iets anders is aan het voer.
Als we hem brokken voor zetten en vers voer dan eet hij de brokken.
Wie heeft deze ervaring ook en weet wat er aan te doen is?
Laatst gewijzigd door jack fido op di 14 feb 2006, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Salty
#491989
Het hondje van mijn schoonmoeder luste na een aantal weken ook ineens geen natuur meer,toen heb ik kip/rijst en lam/rijst voor haar meegebracht en die luste hij wel,nu wisselt ze om de zoveel tijd af met natuur/kip/lam versie en gaat het goed.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#492017
[quote="jack fido"]
Hallo,
Mijn Jack Russel van 15 jaar oud heeft sinds zes weken vers voer. (Carnibest natuurvoer) In het begin vond hij het heerlijk..maar sinds deze week hebben we een nieuwe partij opgehaald. Van deze nieuwe partij wil hij niet eten. We merken niet dat er iets anders is aan het voer.
Als we hem brokken voor zetten en vers voer dan eet hij de brokken.
Wie heeft deze ervaring ook en weet wat er aan te doen is?

[/quote]

Maar je hond blijkbaar wel :P Er is de laatste maanden wat gewisseld met de olietjes die erin zitten, grote kans dat jouw hond één van de olietjes niet te knagen vindt.
Wat voor THT-datum staat er op de rol?
Door jack fido
#493837
Helaas hebben we al het voer in in porties gesneden, en de verpakking weggegooid. Dus we kunnen de datum niet meer nakijken. Een vriendin van ons heeft de zelfde partij. Ik ga daar kijken en kom dan snel met een antwoord.
Alvast bedankt voor de reaktie
Door jack fido
#494867
[quote="Angelique"]
Maar je hond blijkbaar wel :P Er is de laatste maanden wat gewisseld met de olietjes die erin zitten, grote kans dat jouw hond één van de olietjes niet te knagen vindt.
Wat voor THT-datum staat er op de rol?
[/quote]

De tht datum op de verpakking is 06-02-2007
Gebruikersavatar
Door Angelique
#495197
[quote="jack fido"]
De tht datum op de verpakking is 06-02-2007
[/quote]

Dan is dit, net als wat Truus als zegt, weer de oude samenstelling. Blijkbaar gaf jouw hond dus de voorkeur aan de tijdelijke samenstelling. (is dat ff pech :-\)
Door diana
#497581
gelukkig hebben ze er bij mij geen last van
ze hebben tot nu toe nog met zeer veel smaak alle Carnibest gegeten
en alle smaken gaan even vlug op ook .
geschatte tijd per maaltyd staat nog steeds op 30 seconden ,
:P
Door jack fido
#498928
Onze hond eet het gelukkig weer, dankzij een tip van Corine Bunschoten. We voegen nu iets gekookt water toe aan het verse voer en hij eet het weer. ;D
We willen iedereen die gereageerd heeft bedanken.
Laatst gewijzigd door jack fido op do 23 feb 2006, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door