Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dtje
#491071
Voor Mien had ik al een keer de rekenhulp opgevraagd en ik heb hem in mijn mailbox. Maar arme ik moet het nu doen met windows 98 (jeweetwel van net na de oorlog ;D) en ik krijg het bestand dus niet geopend. Kan iemand help?
Door Borke
#491074
Heb je excel op die computer, dat hadden ze in 1998 toch ook al wel.
Kijk eens welke versie je hebt.
Sla dan het document op als excel sheet in die zelfde versie, wellicht dat dat lukt?
Denk nu niet dat ik handig met computers ben, want helaas...
Door Dtje
#491086
Nee volgens mij heb ik geen excel. in microsoft heb ik wel een spreadsheet maar is geen excel. en bij downloaden geeft die aan dat ik windows 2000 in de computer moet proppen maar die heb ik dus niet.
Door Borke
#491091
Tja het is een excel sheet, dus dan werkt het niet als je dat programma niet hebt denk ik....
Door Borke
#491108
Mien schreef: Tja dan krijgt Karel morgen op goed geluk een bergje voer 8) ;D
Eh... Karel?
Is dat de nieuwe naam voor Karnak?
Laat even zijn gewicht weten en hoeveel percentage je hem wilt voeren (of welk gewicht) en dan zoek ik het wel even voor je uit.
Door Dtje
#491162
AstridStraver schreef: Eh... Karel?
Is dat de nieuwe naam voor Karnak?
Laat even zijn gewicht weten en hoeveel percentage je hem wilt voeren (of welk gewicht) en dan zoek ik het wel even voor je uit.
Ja dat is de nieuwe naam voor Karnak. Karnak is een oud egyptische stad; vind ik niet passen bij een Vlaamse Koehond. En Karel past meer in de lijn van gewone hollandse namen die ik al heb rondlopen hier ;D.
Maar als het allemaal doorgaat morgen en ik weet zijn gewicht dan accepteer ik graag je hulp :D
Door Borke
#491163
Mien schreef: Ja dat is de nieuwe naam voor Karnak. Karnak is een oud egyptische stad; vind ik niet passen bij een Vlaamse Koehond. En Karel past meer in de lijn van gewone hollandse namen die ik al heb rondlopen hier ;D.
Maar als het allemaal doorgaat morgen en ik weet zijn gewicht dan accepteer ik graag je hulp :D
Leuk hoor Karel, nou ik hoor het morgen wel ;D
Door mutsie
#491230
Ik wil er wel een pdf voor je van maken, maar dan kan je niets invullen.
Dan kan je het alleen uitprinten.

Karin
Door Joshii
#491427
Olga, heb je Kazaa op je pc? Dan kun je Office ( waar excell in zit) daar downloaden, of misschien heeft iemand in je omgeving het programma voor je?
Door Mevroi Kruim
#491596
Of via Torrent?
Ik vraag wel ff aan mijn digi-zoon (en ik heb zelf een officiele versie maar ik weet niet of die op een andere conmputer te zetten is).
Door Tarek
#491599
pas op met programma's downloaden,heel veel leuke gasten zetten daar virussen in !!!!
Heb het zelf ook gehad,denk je ff goedkoop een programma te bemachtigen.Je wil niet weten hoeveel moeite het heeft gekost om het eraf te krijgen.M'n hele schijf moeten wissen.

Kan je niet via een kennis aan excel komen?
Laatst gewijzigd door Tarek op di 14 feb 2006, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joshii
#491603
je moet inderdaad oppassen voor virussen, dus alle downloads eerst even scannen voor je ze opent.
Toen mijn office-cd destijds kapot was heb ik office 2000 ook van kazaa af gehaald.
Door Dtje
#491613
Dank allen voor het meedenken. Ik bedacht vrij laat dat ex het misschien nog in zijn laptop heeft. Destijds hebben we het ook zo voor mien gedaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door