Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#488873
Ziggy liep eergisteren ineens mank. 's Avonds nadat ze had liggen slapen en net ging ik nog even met haar naar buiten en ze kan dus nauwelijks lopen.
Ik baal echt heel erg :(
Als het morgen niet over is ben ik dus van plan om naar de DA te gaan met haar.
Het is toch niet normaal dat een hond van 1.5 jaar stijf is ofzo als ze heeft geslapen?
Het vervelende is dat Ziggy zo'n hond is die je niet rustig kan houden. Ze rent alleen maar. Net kreeg ze haar eten en dan wordt ze zo gek dat ze door heel het huis spring :-\
Ik heb het idee dat het met haar kussentjes te maken heeft, maar ik zie niks raars alleen wat hele (ondiepe) kloofjes.
Ze heeft nu net gegeten en nu loopt ze weer een stuk beter. :-\ Zal ze dan gewoon een beetje stijf zijn?
Ik weet het niet, maar ik vind het wel vreemd.
Wat zou het kunnen zijn? En denken jullie dat het verstandig is om naar de DA te gaan?
Ze loopt regelmatig trappen :-[ :-[ (kai mocht dat ook), ik denk dat ik dat in ieder geval niet meer ga toelaten, want dat lijkt me niet echt goed voor haar.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op do 09 feb 2006, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#488914
Ziggy loopt vandaag weer normaal. Ik denk dat ik nog even wacht met naar de DA gaan.
Ik ga denk ik ook even noteren waneer ze er precies last van heeft. Ik vind het wel vreemd. Ik ga het vandaag maar rustig aan doen met Ziggy.
Door Lizzy
#488949
Vreemd joh..... Zou ze misschien ergens al artrose hebben? Lijkt me zo jong.... Ik heb de pootjes van alle drie mijn honden nagegeken en ze hebben alle drie ondiepe kloofjes in hun teentjes. Volgens mij kan het daar niet van zijn....
Door Laura2004
#488956
Lizzy schreef: Vreemd joh..... Zou ze misschien ergens al artrose hebben? Lijkt me zo jong.... Ik heb de pootjes van alle drie mijn honden nagegeken en ze hebben alle drie ondiepe kloofjes in hun teentjes. Volgens mij kan het daar niet van zijn....
Nee hè, Kai heeft veel diepere kloofjes dan Ziggy en hij heeft ook nergens last van.
Ze hinkt alsof ze echt pijn heeft aan de onderkant van haar poot (vandaag niet meer gelukkig).
Maar ja, artrose dat moest er ook nog bijkomen zeg (ik weet ook niet hoe een hond zijn poot houdt als hij artrose heeft :-\).
Kai heeft echt nooit ergens last van en de dag dat Ziggy een keer echt nergens last van heeft moet nog komen. Ik weet wel dat ik nooit meer een Stafford neem, want het zijn volgens mij één van de zwakste hondenrassen die er zijn :-\
Door Breezer
#490681
Breezer loopt ook wel eens spontaan mank. En wat blijkt dan heeft ie weer wat tussen z´n kussentjes zitten. Steentjes, konijnenkeutels, stukken modder, mini denneappel enz enz.

Sommige staffords hebben nogal platvoeten, en dan gaat er heel snel iets tussen zitten. Je ziet het dan niet 123, maar als je dan onder de lamp heel goed de kussentjes uit elkaar haalt dan zie je het zitten.

Of het valt er spontaan tussen uit, of de hond bijt het zelf er tussen vandaan. En dan is er spontaan niks meer aan de hand.

Succes en ik hoop dat het iets simpels is als bv. een steentje.
Door Laura2004
#490695
Ze loopt vandaag niet mank, maar gisteren toen ze weer keihard ging rennen, liep ze weer heel even mank en idd het lijkt alsof er dan iets in haar pootje zit ofzo.
Het probleem is dat ik nu dus even zonder werk zit en ik kan het me dus echt niet veroorloven om zomaar naar de DA te gaan en weer 80 euro lichter te zijn. :-\ Ik ga het even aankijken. :-\ Ik word er gewoon een beetje moe van, dat ze altijd iets heeft. Ik wil gewoon dat ze eindelijk een keer voor 100% gezond is.
Door tieneke
#490720
Zooo was hier enkele weken op zondag 14 euro kwijt voor het zieke katje ;)
Zaten vochtspuiten en 2 andere spuiten(antibiotica)bij plus ontwormen en 3 kwartier binnen!
Door Laura2004
#490756
AstridStraver schreef: 80 Euro voor een consult bij de dierenarts - Wauw :-\
Nee, bij wijze van spreken. ::) Ik ben nog niet geweest, maar ik ben bang dat ze me weer van alles gaan aansmeren of ik moet foto's maken. Dus ik kijk het nog even aan.
Het gaat vandaag weer goed, dus ik wacht het nog ff af, maar als ik het echt niet vertrouw dan ga ik meteen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door