Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#490485
Lucky ligt sinds gisteren als ie even stil ligt de hele tijd te rillen. Dit lijken wel schokken. Komt dit nog van de stress of is t toch iets anders??
Door Laura2004
#490497
Ziggy rilde ook heel erg de eerste dagen dat ze bij mij woonde, maar zij was wel een beetje ziek bleek achteraf (kussentjes van haar pootjes lagen helemaal open en Kai had haar ook gebeten de eerste dag, dus daar had ze ook een wondje van) :-\
Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen dan kan je zijn temperatuur opnemen, dan weet je in ieder geval zeker dat het geen koorts is.
Maar het zou ook zeker van de stress kunnen zijn hoor. Het is heel heftig voor een hond om herplaatst te worden, daar had ik me ook op verkeken. Ziggy is nu 9 maanden bij mij en ze begint nu echt mijn hondje te worden (we beginnen nu pas echt een band te krijgen ;)).
Door Lizzy
#490534
Heeft hij geen koorts? Zo niet, kan het best stress zijn. Misschien heb je Bach Rescue in huis?
Gebruikersavatar
Door Binno
#490538
Onze maltezer rilt erg als zijn maag of darmen van slag zijn.
En als onze honden gestresst zijn (kan zowel voor iets leuks zijn, als we naar een leuke wandelplek rijden bvb, als voor iets engs zoals de DA) dan kunnen ze ook soms flink zitten te rillen.
Gebruikersavatar
Door Madera
#490558
Lizzy schreef: Heeft hij geen koorts? Zo niet, kan het best stress zijn. Misschien heb je Bach Rescue in huis?
nee wat is dat?
hoe kan ik rouwens te weten komen of hij koorts heeft (hij voelt iig niet warm aan)
Laatst gewijzigd door Madera op ma 13 feb 2006, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Qwertu
#490563
*marianne* schreef: nee wat is dat?
hoe kan ik rouwens te weten komen of hij koorts heeft (hij voelt iig niet warm aan)
Even met de thermometer in de kont ;)
Door Laura2004
#490627
*marianne* schreef: nee wat is dat?
hoe kan ik rouwens te weten komen of hij koorts heeft (hij voelt iig niet warm aan)
Temperatuur opnemen met een thermometer in zijn kontje :P Maar het kan heel goed dat hij gewoon gestrest is, vergis je er echt niet in. Het is heftiger dan wij denken voor zo'n beestje.
Door Laura2004
#490628
Qwertu schreef: Even met de thermometer in de kont ;)
Oh, jij had al geantwoord ::)
Door Laura2004
#491471
En hoe gaat het nu met Lucky? Rilt hij nog steeds? En hij had zeker geen koort hè.
Gebruikersavatar
Door Madera
#491967
nee hij rilt niet meer.. ik denk dat t een combinatie is geweest van het koud hebben en stress.
de verwarming staat hier nustandaard iets hoger en hij begint te wennen!!
Door Laura2004
#492007
*marianne* schreef: nee hij rilt niet meer.. ik denk dat t een combinatie is geweest van het koud hebben en stress.
de verwarming staat hier nustandaard iets hoger en hij begint te wennen!!
Gelukkig, het is ook heel heftig hoor voor zo'n beestje, ik hoop dat hij gauw helemaal tot rust komt bij jou, maar ik denk dat dat geen probleem wordt :D ;)
Gebruikersavatar
Door Madera
#492107
Laura2004 schreef: Gelukkig, het is ook heel heftig hoor voor zo'n beestje, ik hoop dat hij gauw helemaal tot rust komt bij jou, maar ik denk dat dat geen probleem wordt :D ;)
dat wennen gaat wel lukken denk ik... alleen als ik er even er niet ben... dan zit ie te piepen.. (maar als ik langer wegben houdt ie vanzelf op...)
Laatst gewijzigd door Madera op wo 15 feb 2006, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sabine
#492217
Dat vind ik niet zo raar hoor, hij is net in de steek gelaten door z'n baasjes en dan ga jij ook nog weg...
Bouw je het wel langzaam op?
Gebruikersavatar
Door Madera
#492386
sabine schreef: Dat vind ik niet zo raar hoor, hij is net in de steek gelaten door z'n baasjes en dan ga jij ook nog weg...
Bouw je het wel langzaam op?
ja ik ga alleen effe weg om boodschapjes te doen... als ik langer weg moet zorg ik altijd dat me vader thuis is... gisteren ook... ik zou naar de bios gaan (was afgesproken voor Lucky er was..) dus ik had al gezegd: Ik ga niet tenzij er een wonder gebeurd en me vader komt thuis vroeg.. me vader was vroeg thuis dus wel naar de Bios geweest maar anders was ik echt thuis gebleven!


ps ik vind t ook niet raar hoor trouwens! zo was ie niet bedoelt!!
Laatst gewijzigd door Madera op wo 15 feb 2006, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door