Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#488849
Weer iemand of er ergens in Zuid Holland konijnenkarkas te krijgen is voor een leuke prijs?
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar heb toen geen reacties gehad, dus ik probeer het maar weer :D
Door Lizzy
#488966
Als ik ze kon krijgen, dan zou ik het je zeker vertellen.... Ik koop al een tijdje hele konijnen voor veel geld en ik ben dus ook op zoek............
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 10 feb 2006, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#488975
Lizzy schreef: Als ik ze kon krijgen, dan zou ik het je zeker vertellen.... Ik koop al een tijdje hele konijnen voor veel geld en ik ben dus ook op zoek............
Mijn moeder had een collega en die was in zijn vrije tijd boswachter. En met de kerst kon zij allerlei wild en gevogelte bij hem kopen (geschoten door staatsbosbeheer ofzo), dat was wel heel duur. Ik zit nu te bedenken dat karkassen (koppen) misschien niet zo duur zijn bij hem (en biologischer kan niet).
Ik ga mijn moeder zo even bellen om te vragen of ze zijn nummer heeft.
Stom dat ik daar nu pas aan denk zeg :P
Door Remke
#489085
Mijn beesten waren gek op de hazenkarkas van gisteren. Helaas is de actie van de Macro al verlopen? Al je idd nog wat kan vinden houd ik me ook aanbevolen.
Door Antonia
#489365
Remke schreef: Mijn beesten waren gek op de hazenkarkas van gisteren. Helaas is de actie van de Macro al verlopen? Al je idd nog wat kan vinden houd ik me ook aanbevolen.
De aktie van de Macro loopt nog tot en met maandag. Dus je kunt nog even inslaan.
Door Remke
#489681
O damn... Als ik dat gisteren geweten had. Mijn werk heeft volgens mij een Macro-pas maar het kantooor is vandaag dicht. Dus indien iemand nog naar de Macro gaat dan wil ik ook nog wel 2 konijnen...
Update: Ik heb een Macro-pas kunnen bemachtigen! ;D
Laatst gewijzigd door Remke op za 11 feb 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Remke
#489744
Helaas, de konijnen waren helemaal op in Amsterdam :'(
Laatst gewijzigd door Remke op za 11 feb 2006, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door