Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BD lover
#488948
Nog een vraag, fam van mij heeft postduiven. kan ik die ook geven?
Er moeten soms nogal wat jonge duiven geruimt worden in bepaalde periodes en die zou ik zo kunnen krijgen.
Alvast bedankt
Door Laura2004
#488952
Heel veel honden vinden duif niet lekker, maar je kan het allicht proberen. ;) Het is in ieder geval niet slecht voor ze.
Door BD lover
#488974
Hi Hi Dus dat is niet lekker, ben benieuwd.
Dank je voor het antwoord
Door tieneke
#489104
Mijn ouders brengen ze altijd naar de poelier ,zal eens vragen voor wat duiven moeten ze alleen hier nog naar toe vliegen ;D ;D
Door Sofie
#489266
Lady vind duif erg lekker...geef het maar gerust...en idd anders voor de katten (als je dat hebt) ;D
Door BD lover
#489305
Heb er nog geen, maar als het zover is zal ik eens verslag uit brengen, of Nina het lekker vond of dat de katten er zin in hadden.
Heb dus inderdaad twee katten van mezelf en 1 van m'n dochter (dus die verhuist weer)
De ene is een pers die dus wel wilt maar er niks mee kan. Hij pakt af en toe een kippenekje maar na even laat hij het liggen. Hij is oud en z'n tandjes zijn niet meer wat het was.
De tweede is helemaal een rare die komt nog niet eens kijken.
Die van m'n dochter die is dus wel eens mee aan het barfen, dat is dus ook de jater en hij vind alles wel lekker. Die kraakt zo de kippenekjes en eet smakelijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door