Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#476380
Vanmorgen Heb ik Richa (helaas) maar weer een handje Jarco brokjes gegeven. Na 6 dagen geeft ze nog steeds alles over als ze vlees krijgt. Vooral s'morgens. :-\ Vanavond krijgt ze vlokkenmix van Jarco met een schijfje Rodi.Dat wil ik nog wel een poosje proberen. Op hoop van zegen. Het druist tegen mijn gevoel in van verantwoord eten maar een week kotsen vind ik voor een oude hond echt te veel. Ze kokhalst echt vanuit het puntje van d'r staart. Arme troela.
Door Ine
#476389
Niet leuk om te horen, maar ik heb destijds ook mijn oudste hond niet meer op vers kunnen krijgen! :-\
Hij was al ruim 10 en kreeg al parafine over z'n brokken, dus dacht ik, dan maar vers! Hij vond het lekker, maar kreeg het probleem, dat hij niet meer kon poepen.
2x in de week moesten we handmatig de ontlasting eruit halen. :-X
We hebben het geprobeerd, weken lang!
Alles gedaan van meer parafine andere supplementen, niets hielp!
Dikkie hebben we niet langer geplaagd en hebben hem gewoon op de brokken gelaten.
Er zijn helaas honden (de uitzonderingen, die de regel bevestigen), die het niet kunnen verteren of die er beroerd van worden.
Door Peet
#476390
Hoe jammer het ook is....ik ben het helemaal met Ine eens. Een oudere hond moet je niet plagen, dus als het haar gewoon niet goed bevalt...dan maar haar brokkies....hoe spijtig ook ;)
Door herder_lover
#476427
tsja waarom voeren wij vers of barf? Omdat het de gezondheid ten goede komt. Dus doel is: gezonde honden. En als jouw hond het echt niet schijnt te kunnen, tsja, dat komt dus niet haar gezondheid ten goede he? Dus overstappen op iets dat wel goed voor haar is. Helaas brokjes nu. Wie weet komt ze er over een poosje wel overheen. Maar ze zal toch moeten eten he? ;D

Als jij nu een goed gevoel hebt omdat ze nu eet en niet meer spuugt... prima toch? :P
Door "inge"
#476448
Ja dat is zo. Voor het idee geef ik haar s'avonds een beetje Rodi door haar eten. Al is het maar een halve schijf. Dat verdraagt ze nét. En voor de rest laat ik het maar zo.
Door "inge"
#489257
Hijs !! Even mijn eigen topic onder het stof vandaan halen.Jullie moeten het niet verder vertellen hoor ,maar inmiddels zit Richa al op TWEE ons vlees s'avonds door haar dinner heen.Het vlees wordt steeds meer en de dinner steeds minder. :D. Maarre...ze weet het zelf niet hoor. ;)
Door Cathelijn
#489261
[quote="garicha"]
Hijs !! Even mijn eigen topic onder het stof vandaan halen.Jullie moeten het niet verder vertellen hoor ,maar inmiddels zit Richa al op TWEE ons vlees s'avonds door haar dinner heen.Het vlees wordt steeds meer en de dinner steeds minder. :D. Maarre...ze weet het zelf niet hoor. ;)
[/quote]
aha, je doet het gewoon stiekem! Maar hoe dan ook: hartstikke goed! :-* voor Richa
Door Truus
#489482
[quote="garicha"]
Hijs !! Even mijn eigen topic onder het stof vandaan halen.Jullie moeten het niet verder vertellen hoor ,maar inmiddels zit Richa al op TWEE ons vlees s'avonds door haar dinner heen.Het vlees wordt steeds meer en de dinner steeds minder. :D. Maarre...ze weet het zelf niet hoor. ;)
[/quote]
;D Leuk, lekker foppen en zo kan ze er lekker aan wennen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door