Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Smoetzke
#489081
Kay zit sinds twee weken op Carnibest. Ik heb vernomen dat ze in het begin allelei dingen kan krijgen (prutoogjes,...) door de ontgiftingsfase.

Nu stinkt haar bek ontzettend hard, is me vroeger nooit opgevallen. Kan dit ook aan die fase liggen?
Door Jolly
#489128
[quote="Smoetzke"]
Kay zit sinds twee weken op Carnibest. Ik heb vernomen dat ze in het begin allelei dingen kan krijgen (prutoogjes,...) door de ontgiftingsfase.

Nu stinkt haar bek ontzettend hard, is me vroeger nooit opgevallen. Kan dit ook aan die fase liggen?
[/quote]

oww ja zeker te weten
Door Truus
#489186
Is het gebit in orde? Ja..dit kan ontgiften zijn en vanuit zijn maag komen.
Door Smoetzke
#489195
[quote="Truus"]
Is het gebit in orde? Ja..dit kan ontgiften zijn en vanuit zijn maag komen.
[/quote]
Gebit is in orde ;D
Door Lizzy
#489199
Het lijkt me best aannemelijk dat het van de maag komt. En ik denk dat het met de verandering van voeding te maken heeft. Zelf zou ik het even aankijken (weekje) en als het niet beter wordt: dan zou ik chlorella geven. Chlorella helpt bij het ontgiften en haalt ook vieze geurtjes uit het lichaam weg. Zelfs mondgeur. Ik heb erg goed ervaring met chlorella, als Pinkel uit d'r straatje meurde. Ik gaf haar dan een paar weken chlorella maar na enkele dagen was het al weg.
Door SabenJin
#492393
Ontgifting is een raar iets hoor. toen jin een tijdje carnibest kreeg stonk ze ook ontzettend. Deed ze al door een ontsteking maar toen nog meer. ook viel haar vacht uit en had ze overal kale plekken. Ze had zowat geen vacht meer over zo dun heb ik het nog nooit gezien. Je keek haar zo op de huis :-\ dus kan best zijn dat het daar van komt.

Als het gebit verder normaal is?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door